Data wpisu: 23.06.2021

Akcja marketingowa za pięć dwunasta – jak szybko załatwić gadżety reklamowe?

W wielu firmach powtarza się ten sam schemat. Szef marketingu nagle wpadł na genialny pomysł zorganizowania jakiejś akcji promocyjnej, w której mają zostać wykorzystane gadżety reklamowe. Problem w tym, że najpierw trzeba je zamówić, a czasu jest bardzo mało. Sytuacja bez wyjścia? Niekoniecznie. Sprawdź, jak krok po kroku załatwić gadżety reklamowe na zorganizowaną w ostatniej chwili akcję marketingową.

Krok 1: zastanów się, jakie gadżety będą odpowiednie

Skoro masz mało czasu, to lepiej postaw na proste, sprawdzone gadżety, które mogą być dostępne praktycznie od ręki. Spontanicznie zorganizowana kampania marketingowa prawdopodobnie będzie skierowana do szerokiej grupy odbiorców, w tym osób przypadkowych, mijających siedzibę firmy czy biorących udział w jakiejś imprezie masowej, na której ma być promowana marka przedsiębiorstwa.

W takich sytuacjach fajnie sprawdzają się najprostsze gadżety reklamowe, jak:

  • pendrive,
  • długopisy,
  • ołówki,
  • notesy,
  • smycze,
  • breloki,
  • opaski,
  • koszulki,
  • czapeczki,
  • baloniki.

Krok 2: ustal liczbę potrzebnych gadżetów

Przynajmniej w przybliżeniu. Nie ma sensu zamawiać gadżetów reklamowych na dużą górkę, ponieważ po imprezie prawdopodobnie nie będzie co z nimi zrobić, a niekoniecznie nadadzą się do rozdawania w przyszłości (no i jeszcze zajmują cenne miejsce). Dlatego określ, ile osób może otrzymać Twoje firmowe gadżety i pod tym kątem złóż zamówienie na materiały promocyjne.

Krok 3: szata graficzna

Pomimo pośpiechu trzeba zadbać o to, aby gadżety rzeczywiście miały wartość reklamową. Muszą zawierać elementy identyfikacji wizualnej marki oraz podstawowe informacje na jej temat, które umożliwią obdarowanym klientom nawiązanie kontaktu z firmą.

W tym celu konieczne jest przygotowanie projektu graficznego, który zostanie umieszczony na gadżetach. Skoro nie masz za dużo czasu, to postaw na prostotę, czyli logotyp, slogan oraz adres www firmowej strony internetowej. Tak oznakowany gadżet będzie mieć już wartość reklamową.

Krok 4: wybór odpowiedniej firmy

Zamówienie gadżetów na ostatnią chwilę należy złożyć w takiej firmie, która ma ugruntowaną pozycję na rynku i gwarantuje, że – pisząc kolokwialnie – nie da ciała. Ważna jest również duża wydajność przedsiębiorstwa, które powinno mieć dostęp do odpowiedniej liczby gadżetów od ręki.

Wyślij więc zapytania do kilku polecanych firm i poczekaj na oferty. Koniecznie zaznacz, że gadżety są potrzebne na już – wówczas firmy będą mogły zaproponować konkretne produkty spośród tych, które znajdują się w ich bieżących zasobach.

Rada

Pamiętaj o tym, aby powierzyć firmie kompleksowe wykonawstwo, czyli nie tylko dostarczenie, ale też oznakowanie gadżetów – to bardzo skraca czas oczekiwania na produkty reklamowe.

Jeśli więc i Ciebie trochę zaskoczył pomysł zorganizowania akcji marketingowej i na gwałt potrzebujesz gadżetów reklamowych, to po prostu skontaktuj się z nami. Na pewno da się coś zrobić – i wyjdzie świetnie!


Autor wpisu:
Sara Błaszczyk

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry