Data wpisu: 09.05.2019

5 uniwersalnych gadżetów reklamowych, które działają bez względu na branżę

Wybór gadżetów reklamowych do konkretnej kampanii marketingu bezpośredniego nie jest rzeczą łatwą. Przedsiębiorcy chcą dokładnie przemyśleć sprawę, aby zagwarantować sobie dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów – i jest to jak najbardziej zrozumiałe. Jednak w sytuacji, gdy ogranicza nas czas, a przede wszystkim budżet, warto postawić na uniwersalne, sprawdzone już rozwiązania, które okazują się być skuteczne niezależnie od tego, w jakiej branży działa dane przedsiębiorstwo. W naszym artykule znajdziesz 5 pomysłów na uniwersalne gadżety reklamowe.

Długopisy

Czy szerzej – akcesoria piśmiennicze (ołówki, pióra, pisaki etc.). Takie gadżety reklamowe sprawdzają się zawsze i wszędzie, ponieważ są bardzo praktyczne. Ponadto stanowią dobry nośnik reklamy, umożliwiając atrakcyjne zaprezentowanie marki grupie docelowej.

Pendrive

Nośniki USB to bardzo pożądany gadżet reklamowy, który doskonale pasuje do praktycznie każdej marki. W czasach, gdy pendrive’y są już bardzo tanie, naprawdę warto zainwestować w takie upominki, bo gwarantują one duże zainteresowanie ze strony klientów.

Kubek

Prosty, praktyczny, bardzo oczekiwany gadżet reklamowy. Każdy ma w swojej kuchni kubki reklamujące jakieś firmy. Siłą tego upominku jest fakt, że obdarowany klient będzie go używać na co dzień, w dodatku w przyjemnych dla siebie chwilach. To idealne warunki do tego, by promować markę.

Odzież reklamowa

Czapeczka, bluza, t-shirt, bezrękawnik – to tylko przykłady odzieży reklamowej, którą zdecydowanie możemy zaliczyć do grona najbardziej pożądanych gadżetów. Nie ma znaczenia, w jakiej branży działa Twoja firma. Jej klienci z pewnością ucieszą się z takiego prezentu i będą go nosić w różnych sytuacjach, tym samym promując markę w szerszym gronie.

Ekologiczna torba na zakupy

Każda firma chce dziś uchodzić za promującą ekologiczne wzorce, bo tego oczekuje coraz więcej konsumentów. Można to łatwo pokazać rozdając uczestnikom eventu (np. targów) ekologiczne torby na zakupy. Jeśli znajdzie się na nich jakaś ciekawa grafika, niekoniecznie nachalnie promująca wizerunek marki, to istnieje duża szansa, że obdarowane osoby będą później często korzystać z upominku, co w naturalny sposób zwiększy zasięg promocji.

Jeśli więc brakuje Ci pomysłu na gadżety reklamowe dla Twojej firmy, to skorzystaj z którejś z naszych propozycji. Łączy je nie tylko to, że świetnie trafiają w oczekiwania bardzo różnych grup docelowych, ale także fakt, że nie trzeba wydawać majątku na ich zakup.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Przewiń do góry