Data wpisu: 07.06.2021

Cechy, które decydują o tym, że powerbank będzie świetnym gadżetem do promocji Twojej firmy

Powerbanki wciąż należą do czołówki najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Firmy chętnie w nie inwestują i – co bardzo ważne – robią to wielokrotnie, widząc wymierne efekty kampanii z wykorzystaniem tych niepozornych upominków. Powerbank, choć nie jest tak efektowny, jak chociażby eleganckie pióro czy galanteria skórzana, może zrobić na obdarowanym kliencie świetne wrażenie i pozytywnie wpłynąć na jego stosunek do promowanej marki. Jeśli nadal wahasz się, czy powerbank rzeczywiście jest tym gadżetem, który powinien stać się elementem kampanii promocyjnej Twojej firmy, to przeczytaj nasz poradnik. Opisujemy w nim cechy powerbanków, które decydują o ich skuteczności.

Są bardzo przydatne

Nikt nie odmówi powerbankom funkcjonalności. W czasach, w których każdy z nas ma przy sobie co najmniej jedno urządzenie wymagające regularnego ładowania baterii, posiadanie mobilnego magazynu energii wydaje się być wręcz oczywistością.

Powerbank pozwala szybko uzupełnić poziom baterii i dzięki temu zachować kontakt ze światem. Jest to istotne nie tylko z punktu widzenia wygody, ale także bezpieczeństwa. Powerbanki bez wątpienia zajmują wysoką pozycję na liście najbardziej przydatnych gadżetów reklamowych.

Nowoczesny design

Siłą powerbanków jest to, że prezentują się bardzo efektownie i nowocześnie. Tym samym idealnie pasują do wizerunku każdej firmy, która chce być kojarzona z innowacyjnością – niezależnie od branży. Powerbank jest takim gadżetem, który klient zawsze chętnie przyjmie i zatrzyma go na długo.

W dodatku obecnie można sobie pozwolić na stworzenie właściwie dowolnego projektu obudowy magazynu energii i tym samym dopasowanie gadżetu do marki np. pod kątem branży, w jakiej działa (powerbank w kształcie samochodu dla firmy motoryzacyjnej? Czemu nie!).

Mogą towarzyszyć klientowi przez cały czas

O skuteczności gadżetu reklamowego w dużej mierze decyduje to, czy klient będzie chciał z niego korzystać – oraz jak intensywnie będzie to robić. Często jest tak, że firmy inwestują w super efektowne gadżety, ale nie biorą pod uwagę, że nie są one na tyle praktyczne, aby klienci mieli z nimi kontakt każdego dnia. Efekt jest taki, że gadżet, owszem, robi świetne wrażenie, natomiast szybko ląduje na dnie szuflady i klient o nim zapomina.

Z powerbankiem wygląda to zupełnie inaczej. Mamy tutaj do czynienia z przedmiotem, którego używa się każdego dnia, co daje gwarancję, że klient będzie mieć kontakt z marką nie tylko w chwili otrzymania upominku.

Niskie ryzyko wyrzucenia gadżetu do śmieci

Największym problemem związanym z inwestycją w gadżety reklamowe jest to, że zawsze trzeba się liczyć z tym, iż część klientów krótko po otrzymaniu upominku po prostu go wyrzuci. Można temu natomiast przeciwdziałać – wystarczy wybierać takie gadżety, które są odbierane przez klientów, jako wartościowe, cenne i bardzo praktyczne. Powerbanki idealnie spełniają wszystkie te kryteria.

Pomimo tego, że są tanie w zakupie, to w oczach klienta prezentują się „drogo”. Klient kalkuluje również, że taki upominek może mu się do czegoś przydać lub też może stanowić fajny prezent dla kogoś bliskiego – na przykład dziecka. Tym samym cykl życia gadżetu zostaje znacznie wydłużony, a to zawsze ma pozytywny wpływ na skuteczność kampanii promocyjnej.


Autor wpisu:
Sara Błaszczyk

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry