Data wpisu: 14.09.2015

TOP 6 najpopularniejszych gadżetów reklamowych, które warto dawać swoim klientom

Gadżety reklamowe wspierają sprzedaż, pomagają w budowaniu profesjonalnego wizerunku firmy, ale często są też zwykłym ukłonem w stronę dotychczasowych lub przyszłych klientów. Przedsiębiorca, który decyduje się je rozdawać, musi mieć świadomość, jak względnie niskim kosztem zapewnia sobie naturalną sympatię kontrahentów. Choć w twardym biznesie pamiętamy przede wszystkim o bilansie finansowym, to w gruncie rzeczy nadal pozostajemy ludźmi lubiącymi dostawać prezenty. Warto to wykorzystać. Przygotowaliśmy dla Was listę 6 najpopularniejszych gadżetów reklamowych, które zawsze są bardzo chętnie przyjmowane przez klientów.

  1. Długopisy – oczywiście z logo firmy, w ciekawej kolorystyce i KONIECZNIE dobrej jakości. Najprostsze i najtańsze rozwiązanie, którego główną siłą się znakomity stosunek efektywności promocyjnej do poniesionych nakładów.
     
  2. Notesy/kalendarze – oba gadżety są bardzo mile widziane przez klientów, a nawet poważnych kontrahentów. Są praktyczne, przez co zawsze chętnie przyjmowane. Koszt produkcji tych gadżetów jest względnie niski, a ich ogromną zaletą jest fakt, że praktycznie stale towarzyszą naszym klientom.
     
  3. Breloki do kluczy – drobnostka, ale lubiana przez klientów. Bardzo niski koszt produkcji przy dużym zamówieniu, co zachęca wielu przedsiębiorców do wybierania właśnie tego typu gadżetu. Brelok z logo firmy często zostaje z klientem na lata, aż do zmiany samochodu lub mieszkania.
     
  4. Pendrive – hit ostatnich lat, jeden z najpopularniejszych gadżetów zarówno wśród firm, jak i ich klientów. Choć mamy ich w domu co najmniej kilka, to nigdy nie pogardzimy kolejnym. Pendrivy są praktyczne, a podarowanie takiego gadżetu znacznie poprawia wizerunek firmy, kierując go w stronę profesjonalizmu.
     
  5. Power banki – nowość, ale coraz częściej pojawiająca się w torbach reklamowych firm. Ich koszt jest nieco wyższy niż standardowych gadżetów, ale ten wydatek bardzo się opłaca, jeśli naszymi klientami są ludzie lubiący nowe technologie i dość zamożni. Power banki są praktyczne, a ich dużą zaletą jest fakt, że każdy chce się pochwalić, że coś takiego dostał – reklama firmy krąży więc dalej.
     
  6. Elementy skórzane – gadżet dla wyjątkowych klientów, najczęściej po prostu majętnych, z klasą, na których trudniej jest zrobić dobre wrażenie. Galanteria skórzana nie jest oczywiście podarunkiem rozdawanym „hurtowo”, raczej zamawia się ją na specjalne okazje: konferencje, szkolenia, promocje, wprowadzenie nowego produktu na rynek. Łączymy elegancję z silnym przekazem reklamowym i wizerunkowym.
     

Oczywiście gadżetów, a także pomysłów na nie, jest zdecydowanie więcej. Kluczowe znaczenie ma ich prawidłowe dobranie do oczekiwań grupy docelowej, a także okoliczności, w jakich będą rozdawane. Tanie w produkcji długopisy można wręczać w bardzo szerokim kręgu klientów, jednak bardziej ekskluzywne drobiazgi wymagają już nieco innej oprawy, włącznie z nawiązaniem bardziej osobistej relacji z obdarowywanym. Forma jest zatem równie istotna, jak treść.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry