Rynek jest dziś na tyle konkurencyjny, że większość firm wręcz panicznie szuka sposobów na wyróżnienie swojej oferty. Branża gadżetów reklamowych błyskawicznie reaguje na tego typu zapotrzebowanie, czego efektem jest wysyp niestandardowych produktów. Jeśli sądzisz, że gadżety reklamowe są nudne i sztampowe, to jesteś w dużym błędzie. Mamy kilka asów w rękawie i przedstawiamy Ci 7 świetnych pomysłów na wyróżnienie się na tle konkurencji.
- Pendrive wysadzany kamieniami – to propozycja z kategorii ekskluzywnych gadżetów reklamowych, świetne rozwiązanie dla firm, które chcą nagrodzić swoich wiernych i cennych klientów. Nigdy nie będzie to gadżet masowy, bo koszt jego produkcji jest znaczny, choć wszystko zależy też od klasy użytych kamieni. W każdym razie tego typu pendrive na pewno zostanie zauważony i doceniony, co znacznie poprawi wizerunek firmy.
- Gadżet dla kibica – mecz polskiej reprezentacji to znakomita okazja do zareklamowania swojej firmy. W jaki sposób? Podaruj swoim klientom fantastyczne gadżety kibicowskie. Może to być np. wielki kapelusz z logo, olbrzymie rękawice do klaskania, a choćby i standardowy szalik. Sam także wybierając się na mecz nie zapomnij o zabraniu tego typu gadżetów. Jest spora szansa, że barwnie ubranego i dobrze wyposażonego kibica uchwyci telewizyjna kamera. To promocja z wartościowym bonusem!
- Akcesoria samochodowe – znasz to uczucie, gdy nagle chwycił mróz, a Ty nie masz przy sobie akurat skrobaczki? Znają je także Twoi klienci! Inwestując w efektowny, dobrze wyposażony zestaw akcesoriów samochodowych, nawet taki w wydaniu maksi (z żarówkami zapasowymi czy odmrażaczem do zamków) masz gwarancję, że Twoja firma będzie towarzyszyć klientom praktycznie non stop – efekt wdzięczności będzie bardzo łatwy do osiągnięcia.
- Zestaw narzędzi ogrodowych – na smutny pendrive czy kolejny notes mało kto zwróci uwagę. Jednak czy znasz osobę, która nie zrobi wielkich oczu po tym, jak otrzyma grabie, szpadel i rękawice ogrodowe? Oczywiście wszystko musi być odpowiednio oznakowane. Taki zestaw na 100% spotka się z entuzjastycznym przyjęciem, a ponieważ jest także praktyczny długo będzie wykorzystywany przez Twojego klienta.
- Klocki – mogą mieć różną formę – od pewnego czasu małym hitem są przyborniki biurowe, które składa się jak klasyczne klocki Lego (długopis, cienkopis, ołówek, linijka i temperówka tworzą jeden blok). Rewelacyjny pomysł na przełamanie sztampowego myślenia o gadżetach biurowych.
- Gadżet antystresowy – nie tylko fajnie wygląda, ale także komunikuje klientom, że życzliwie o nich myślisz. Każdy z nas jest narażony na stres – wówczas nieoceniona będzie piłeczka albo inna „gniotka” w fantazyjnym kształcie. Użytkownik przez chwilę się rozluźni i mimowolnie rzuci okiem na logo umieszczone na gadżecie.
- Czyścik do ekranów – znasz kogoś, kto nie ma smartfona albo tabletu? No właśnie. Sam wiesz, jak złośliwe są te wiecznie brudzące się ekrany, na których w pewnym momencie nic już nie widać. Poręczny czyścik, np. w formie breloka do kluczy, załatwi sprawę i jest gadżetem bardzo chętnie przyjmowanym oraz wyróżniającym się z tłumu innych produktów.
Tego typu pomysłowych gadżetów jest naprawdę sporo, a wciąż powstają nowe koncepcje, które pozwalają firmom wyróżniać się na rynku. To prosty, skuteczny i niedrogi sposób na zaakcentowanie swojej obecności na rynku i kreatywne dotarcie do klientów.
Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski