Data wpisu: 29.03.2016

5 najciekawszych gadżetów reklamowych dla dzieci – wykorzystaj je do wzbudzenia zainteresowania dorosłych

Mówi się, najkrótsza droga do serca mężczyzny prowadzi przez jego żołądek. W przypadku ogromnej rzeszy klientów najkrótsza droga do ich portfeli prowadzi przez zainteresowanie ze strony ich dzieci. To wielokrotnie potwierdzona zasada. Rodzicowi dużo trudniej jest przecież odmówić krótkiej rozmowy z handlowcem, jeśli przed chwilą jego dziecko otrzymało wielki balon i kosz cukierków. Dużo chętniej zawrzemy umowę z operatorem telefonii komórkowej, jeśli przy okazji otrzymamy konsolę do gier dla naszej pociechy. Warto to wykorzystać do promocji swojej firmy. Oto 5 najciekawszych gadżetów reklamowych dla dzieci, które przemówią także do ich rodziców.

  1. Lunch Box – świetny prezent dla każdego ucznia. Lunch Boxy nie mają nic wspólnego z nudnymi pudełkami śniadaniowymi. Kreatywnie ozdobione, o fantazyjnych kształtach spodobają się najmłodszym i zachęcą ich do zabierania drugiego śniadania do szkoły. To przemawia także do rodziców. W skład Lunch Boxu może wejść pudełko do kanapek, pudełko do banana i do jabłka. W bardziej rozbudowanym zestawie znajdzie się także bidon.
     
  2. Przybornik szkolny – zostajemy w konwencji szkolnej, ale ten gadżet spodoba się chyba nawet największym leserom. Świetnie wykonany, barwny przybornik szkolny to podstawowe wyposażenie każdego ucznia. Może to być np. w pełni wyposażony piórnik, przybornik na biurko, zapinany notes z podstawowymi akcesoriami pisarskimi czy zestaw pięknych przyborów do pisania np. z bohaterami ulubionych kreskówek. Oczywiście wszystko powinno być dyskretnie ozdobione logiem Twojej firmy.
     
  3. Drewniane zakładki do książki – jeden z hitów w gronie gadżetów reklamowych dedykowanych najmłodszym. Taka zakładka jest nie tylko bardzo praktyczna, ale też efektowna. Może chociażby przybrać postać ulubionego bohatera z bajki, być wykończona nadrukiem 3D czy świecić w ciemności. Rodzicom też się spodoba – w końcu trzeba propagować czytelnictwo wśród przyszłych pokoleń.
     
  4. Baloniki – i co z tego, że to znany od lat i mało kreatywny pomysł? Ważne, że jest bardzo, bardzo skuteczny. Żadne małe dziecko nie przepuści okazji, aby zdobyć baloniki rozdawane przez hostessy czy pracowników punktów handlowych. Rodzice może trochę kręcą nosem, ale mimowolnie zerkną na logo promującej się w ten sposób firmy. Szczególnie, że uszczęśliwiła ona ich znudzone zakupami dziecko.
     
  5. Drewniane klocki gadżet z kategorii kreatywnych i bardzo przydatnych zarazem. Rozwija wyobraźnię i umiejętność logicznego, konstruktywnego myślenia, a także zdolności manualne. Drewniane klocki szturmem wracają do naszych domów, a dzieci je uwielbiają. Naprawdę warto to wykorzystać i wręczać najmłodszym drobne, ale fajne zestawy klocków, z których można wykonać jakąś konstrukcję. Istnieje duża szansa, że maluch będzie z nich korzystać razem z tatą – a to on przecież może w przyszłości wydać pieniądze w Twojej firmie.
     

Gadżety reklamowe dla dzieci w głównej mierze bazują na kreatywności. Jeśli Ci jej brakuje zleć opracowanie kompleksowego projektu jakiejś agencji reklamowej, która od razu zapewni produkcję gadżetów. Pamiętaj, że efekt promocyjny takiej strategii może być bardzo dobry, ale to zależy od pomysłu i jakości wykonania samych gadżetów.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry