Gdybyśmy mieli podejść do sprawy bardzo formalnie, to powinniśmy traktować gadżety reklamowe wyłącznie w kategorii upominków dla osób dorosłych lub starszej młodzieży. W końcu dzieci nie są bezpośrednio klientami żadnej marki – bo nie mają własnych pieniędzy. Mimo to coraz więcej firm zaczyna inwestować w gadżety reklamowe dla dzieci. To bardzo dobry pomysł, na co znaleźliśmy kilka przekonujących argumentów. Sprawdź je w naszym poradniku.
Zacznijmy od argumentu, który przemówi do wyobraźni każdego rodzica. Jeśli masz dzieci, to doskonale wiesz, że gdy one są radosne i zadowolone, to Tobie też żyje się jakoś tak przyjemniej. Wykorzystaj to proste zjawisko w kampanii marketingowej Twojej marki. Dystrybuując gadżety reklamowe dla dzieci znacząco zwiększasz szansą na to, że dotrzesz do ich rodziców, którzy z pewnością zwrócą uwagę na markę dbającą o najmłodszych, pamiętającą o ich potrzebach, starającą się dać im odrobinę radości.
Niektórzy przedsiębiorcy świadomie nie inwestują w gadżety reklamowe dla dzieci, bo są święcie przekonani, że w ich branży nie ma nic, co mogłoby zainteresować najmłodszych. To błąd – współczesny świat gadżetów daje nam ogromne pole do tworzenia upominków świetnie sprawdzających się w roli prezentu dla dziecka. Dotyczy to nawet odzieży reklamowej dla dzieci – bardzo popularnej, zawsze wywołującej szeroki uśmiech na twarzy rodzica widzącego pociechę w np. budowlanych bezrękawniku czy z parasolem w wersji mini.
Przyciągnie ze sobą rodzica. Ten schemat świetnie się sprawdza podczas różnego rodzaju imprez biznesowych. Dobrym przykładem będą tutaj targi. Wyobraź sobie, że się na nich wystawiasz, ale problem w tym, że Twoje stoisko ginie w tłumie setek innych. Nie pomaga ani efektowna zabudowa, ani dobra oferta, jaką przygotowałeś dla klientów. Jeśli na targach pojawiły się osoby z dziećmi, to z łatwością przyciągniesz je do stoiska rozdając dziecięce gadżety reklamowe – dobry efekt przyniesie nawet prozaiczny balonik.
A im dłużej ich używają, tym większa szansa, że rodzice w końcu dobrze zapamiętają markę i będą ją już trwale kojarzyć z czymś przyjemnym – w tym przypadku radością dziecka. Niepozorny gadżet reklamowy może stać się dla malucha świetną zabawką lub być nią od początku – za przykład niech posłużą popularne piłki reklamowe, zabawki do piaskownicy czy zabawki dmuchane.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.