Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe dla dzieci?

Data wpisu: 18.09.2020

Gdybyśmy mieli podejść do sprawy bardzo formalnie, to powinniśmy traktować gadżety reklamowe wyłącznie w kategorii upominków dla osób dorosłych lub starszej młodzieży. W końcu dzieci nie są bezpośrednio klientami żadnej marki – bo nie mają własnych pieniędzy. Mimo to coraz więcej firm zaczyna inwestować w gadżety reklamowe dla dzieci. To bardzo dobry pomysł, na co znaleźliśmy kilka przekonujących argumentów. Sprawdź je w naszym poradniku.

Zadowolone dziecko, szczęśliwy rodzic

Zacznijmy od argumentu, który przemówi do wyobraźni każdego rodzica. Jeśli masz dzieci, to doskonale wiesz, że gdy one są radosne i zadowolone, to Tobie też żyje się jakoś tak przyjemniej. Wykorzystaj to proste zjawisko w kampanii marketingowej Twojej marki. Dystrybuując gadżety reklamowe dla dzieci znacząco zwiększasz szansą na to, że dotrzesz do ich rodziców, którzy z pewnością zwrócą uwagę na markę dbającą o najmłodszych, pamiętającą o ich potrzebach, starającą się dać im odrobinę radości.

Duży wybór gadżetów reklamowych dla dzieci

Niektórzy przedsiębiorcy świadomie nie inwestują w gadżety reklamowe dla dzieci, bo są święcie przekonani, że w ich branży nie ma nic, co mogłoby zainteresować najmłodszych. To błąd – współczesny świat gadżetów daje nam ogromne pole do tworzenia upominków świetnie sprawdzających się w roli prezentu dla dziecka. Dotyczy to nawet odzieży reklamowej dla dzieci – bardzo popularnej, zawsze wywołującej szeroki uśmiech na twarzy rodzica widzącego pociechę w np. budowlanych bezrękawniku czy z parasolem w wersji mini.

Dziecko zawsze chętnie przyjmie gadżet i…

Przyciągnie ze sobą rodzica. Ten schemat świetnie się sprawdza podczas różnego rodzaju imprez biznesowych. Dobrym przykładem będą tutaj targi. Wyobraź sobie, że się na nich wystawiasz, ale problem w tym, że Twoje stoisko ginie w tłumie setek innych. Nie pomaga ani efektowna zabudowa, ani dobra oferta, jaką przygotowałeś dla klientów. Jeśli na targach pojawiły się osoby z dziećmi, to z łatwością przyciągniesz je do stoiska rozdając dziecięce gadżety reklamowe – dobry efekt przyniesie nawet prozaiczny balonik.

Dzieci znajdują fajne zastosowanie dla gadżetów

A im dłużej ich używają, tym większa szansa, że rodzice w końcu dobrze zapamiętają markę i będą ją już trwale kojarzyć z czymś przyjemnym – w tym przypadku radością dziecka. Niepozorny gadżet reklamowy może stać się dla malucha świetną zabawką lub być nią od początku – za przykład niech posłużą popularne piłki reklamowe, zabawki do piaskownicy czy zabawki dmuchane. 

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy