Data wpisu: 21.03.2016

Znasz pasje swoich klientów? Podaruj im dedykowane gadżety reklamowe! 5 fajnych pomysłów

Wielokrotnie podkreślaliśmy już, że najlepsze gadżety reklamowe powinny powstać z myślą o potrzebach klientów. Wówczas najłatwiej jest dotrzeć przy ich pomocy do końcowego odbiorcy i trwale umieścić swój znak towarowy w jego otoczeniu. Jeśli właśnie planujesz kolejną kampanię przy użyciu takich promocyjnych drobiazgów, to przygotowaliśmy dla Ciebie bardzo ciekawe zestawienie. Przedstawiamy dedykowane gadżety reklamowe, które idealnie trafiają w gust klientów z pasją. Oto naszych 5 propozycji.

  1. Gadżety podróżnicze – Twój klient jest zapalonym taternikiem? Może uwielbia spontaniczne wypady weekendowe do europejskich stolic? Jeśli masz taką wiedzę, to zdecydowanie powinieneś ją wykorzystać! Zamów dla niego gadżety w stylu: wygodny plecak, walizka kabinowa, kurtka przeciwdeszczowa. Oczywiście umieść tam logo swojej marki, ale gustownie, aby taki gadżet faktycznie był przez klienta chętnie używany. Nie tylko dowiedziesz, że zależy Ci na dobrych relacjach biznesowych, ale także interesujesz się prywatnym życiem klienta i myślisz o jego potrzebach.
     
  2. Drobna elektronika – jeśli Twój klient jest gadżeciarzem (kto nim nie jest?), to masz wielkie pole do popisu. Możesz sprezentować mu np. fajną słuchawkę na ucho tłumiącą hałasy czy chociażby czytnik dokumentów z organizerem. Koszt wcale nie jest duży, a korzyści wizerunkowe mogą okazać się bezcenne! Nie myśl jednak sztampowo, bo zwykły pendrive czy power bank na nikim nie robi już raczej wrażenia i kojarzy się z tzw. „masówką”.
     
  3. Zestaw gier – kto się czasami nie nudzi w biurze? Jeśli wiesz, że Twój klient uwielbia przeróżne gry logiczne (szachy, warcaby, inne tzw. planszówki), to zainwestuj w zestaw takich gier w wersji kieszonkowej. Wygląda fajnie na biurku, a pewnie nie raz będzie też użyty. Taki gadżet raczej prędko nie wyląduje w koszu.
     
  4. Zestaw do parzenia kawy – każdy fan czarnego napoju z przyjemnością przyjmie tego typu gadżet. W zestawie może się znaleźć zaparzacz, filiżanki i pojemniki na cukier oraz mleko. Ważne, aby całość prezentowała dobrą jakość i kojarzyła się z gadżetem ekskluzywnym. Świetny pomysł na zagwarantowanie swojej marce stałej obecności w biurze klienta, a może nawet w jego domu.
     
  5. Zestaw relaksacyjny – biznes bywa wyczerpujący, dlatego wypadniesz świetnie pokazując, że myślisz o prywatnych potrzebach swojego klienta i chcesz pomóc mu w relaksowaniu się. Taki zestaw można dowolnie rozszerzać i umieścić w nim nawet szlafrok, ręczniki czy kapcie. Powinny się w nim znaleźć oczywiście olejki i esencjonalne płyny do kąpieli. Pomyśl o takim gadżecie szczególnie w sytuacji, gdy Twoim klientem jest kobieta.
     

To oczywiście tylko kilka pomysłów na przygotowanie dedykowanych gadżetów reklamowych. Ty lepiej znasz swoich klientów i wiesz z pewnością, co naprawdę może ich zainteresować. Pamiętaj, że najtrudniejsze w biznesie jest przełamanie bariery między firmą a człowiekiem. Pokaż ludzką twarz swojej marki i zwiększ jej ekspansję także na polu prywatnym.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry