Data wpisu: 02.08.2016

Długopisy reklamowe – prosty gadżet, który może zaszkodzić wizerunkowi firmy

Długopisy reklamowe bez wątpienia znajdują się na szczycie listy najchętniej produkowanych gadżetów. Są tanie, praktyczne, każdy je lubi i chętnie przyjmuje. Długopis można łatwo dołączyć do teczki z ofertą, użyczyć go podczas spotkania biznesowego i zasugerować, aby przeszedł na własność kontrahenta. Same plusy. Jednak jest to także gadżet, przy którego produkcji i dystrybucji firmy popełniają najwięcej błędów.

Jakość naprawdę ma znaczenie!

Długopis reklamowy ma wiele zalet, ale jedną zasadniczą wadę – ogromną konkurencję. Takim gadżetem trudno jest się wyróżnić. W końcu dają go wszyscy – gdzie tu miejsce na oryginalność? Odpowiedź jest prosta: jakość.

Na rynku funkcjonuje morze długopisów reklamowych, które nie stanowią żadnej atrakcji dla obdarowanego. Są tandetnie wykonane, szybko się wypisują, a nadrukowana na nich treść wyciera bez żadnego powodu. Taki długopis zamiast pomóc w budowaniu rozpoznawalności firmy, najzwyczajniej szkodzi jej wizerunkowi.

W biznesie często funkcjonuje zasada myślenia zero-jedynkowego. Słaby długopis to słaba firma, która sygnuje go swoim logo. Wręczenie tandety to brak szacunku do kontrahenta. Trzeba tego unikać. W praktycznie każdej branży istnieje tak silna konkurencja, że firmy po prostu nie mogą sobie pozwalać na wizerunkowe wpadki.

Długopis, który nie budzi zastrzeżeń

Plastikowe długopisy wykonane z marnej jakości materiałów nie stanowią żadnej atrakcji dla klientów. Co innego te metalowe, a przynajmniej stworzone z wysokogatunkowego plastiku. Takie długopis natychmiast się wyróżnia. Zamiast trafić na dno szuflady często ląduje w torbie klienta lub w kieszonce jego marynarki. To znak, że się podoba, będzie użytkowany, a widniejące na nim logo będzie pracować na rozpoznawalność marki.

Pamiętajmy także o ważnej kwestii. Gadżety reklamowe mają być nośnikiem informacji o firmie nie tylko w dniu ich dystrybuowania, ale także wiele miesięcy później. Łatwo sobie wyobrazić sytuację, w której obdarowana osoba dziś nie potrzebuje naszych usług. Jednak pewnego pięknego dnia sięga po długopis i widzi na nim dane firmy, która dostarcza rozwiązania w danej chwili klientowi niezbędne.

Pamiętaj

Jeśli długopis będzie fatalnej jakości, to nadruk szybko zniknie i taki gadżet stanie się kolejnym przedmiotem w kolekcji klienta, nie będzie miał żadnej wartości reklamowej.

Zlecanie produkcji słabych jakościowo gadżetów po prostu się nie opłaca. Takie gadżety stanowią wyłącznie wydatek, a nie inwestycję w rozpoznawalność firmy


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry