Myśląc o najpopularniejszych gadżetach reklamowych nie sposób pominąć niepozornych pendrive’ów, które wciąż cieszą się wzięciem zarówno wśród przedsiębiorców, jak i ich klientów. Pendrive to taka klasyka gatunki i przedmiot idealnie realizujący ideę gadżetu reklamowego: jest niedrogi w produkcji, bardzo praktyczny i pożądany przez konsumentów. Od pewnego czasu panuje wręcz moda na zastępowanie pendrive’ami tradycyjnych wizytówek. O co chodzi? Czy pendrive w kształcie wizytówki ma sens? Przeczytaj.
Współczesna technologia pozwala nam zrealizować praktycznie dowolny projekt, czyli wyprodukować taki pendrive, który rzeczywiście będzie się wyróżniać w zalewie podobnych gadżetów. Jednym z najciekawszych pomysłów jest stworzenie nośnika danych w kształcie wizytówki, czy bardziej karty kredytowej.
W takim pendrivie złącze USB może być wysuwane lub łamane, dzięki czemu na pierwszy rzut oka nośnik rzeczywiście przypomina zwykłą kartę/wizytówkę. Z naszego doświadczenia wynika, że podobne gadżety budzą spore zainteresowanie wśród klientów. Pendrive jest nietypowy, bardzo estetyczny, a do tego staje się znakomitym nośnikiem informacji o firmie.
Warto zadać sobie pytanie: po co wręcza się wizytówki? To oczywiste. Chodzi o to, by druga strona wiedziała, z kim ma do czynienia i miała dostęp do danych kontaktowych swojego vis-a-vis. Jest tylko mały problem. Papierowe wizytówki szybko się niszczą, lądują w koszu, są gubione. Właśnie dlatego świetnym rozwiązaniem jest zastąpienie ich pendrive’ami w kształcie wizytówki czy karty kredytowej.
Pendrive w kształcie wizytówki, na którym umieścimy wszystkie podstawowe dane firmy i jej przedstawiciela, o wiele lepiej spełni rolę wizerunkową niż tradycyjny blankiecik. Z prostego powodu: nikt go, ot tak, nie wyrzuci. Klient z pewnością zachowa sobie taki gadżet i będzie go używać przez długi czas. W przyszłości może przyjść moment, gdy będzie chciał skorzystać z usług firmy – wówczas od razu znajdzie jej dane, bo będzie je mieć pod ręką.
Rada
Aby zapewnić sobie jak największą trwałość pendrive’a w kształcie wizytówki, warto zlecić jego wykonanie np. z metalu lub plastiku, z jakiego produkuje się karty płatnicze.
Oczywiście koszt wyprodukowania takiego gadżetu jest o wiele wyższy, niż standardowy wydruk wizytówek. Dlatego promocję z użyciem pendrive’ów należy dobrze zaplanować i skierować ją do tych klientów, na których pozyskaniu najbardziej nam zależy. To świetny pomysł na targi branżowe czy śniadania biznesowe.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.