Wiecie już o tym, że gadżety reklamowe powinny być elementem dobrze przemyślanej strategii promocyjnej, bo wówczas ich skuteczność jest najwyższa. Tego typu nośniki reklamy musimy odpowiednio dobrać zarówno do grupy docelowej, jak i sytuacji, w której będą wręczane. Tym razem skupimy się na tej drugiej kwestii. Mamy jesień, zbliża się zima i jest to świetna okazja, aby przemyśleć uruchomienie kampanii w oparciu o gadżet reklamowy, który naprawdę może się naszym klientom przydać i mocno ich zainteresować. Przygotowaliśmy dla Was 5 propozycji tego typu gadżetów.
Parasol – skoro jesień, to i deszcz. Parasole z nadrukowanymi elementami identyfikacji wizualnej firmy są znakomitym pomysłem na zwiększenie zasięgu marketingowego biznesu. Zainwestowanie w nie w tym okresie świadczy o tym, że firma rzeczywiście dobrze się do promocji przygotowała i uruchamia kampanię adekwatną do realnych potrzeb swoich odbiorców. Efektowna, dobra jakościowa parasolka na 100% zostanie przyjęta, a co ważne – będzie używana. W ten sposób logo naszej firmy będzie dobrze widoczne na ulicach miast.
Kurtka lub bezrękawnik – produkcja tego typu gadżetów jest oczywiście znacznie droższa niż chociażby długopisów czy kalendarzy, ale ta inwestycja naprawdę może się zwrócić. Nie ma chyba osoby, która pogardziłaby darmową kurtką czy efektownym bezrękawnikiem. Jest to przecież gadżet z wyższej półki, w dodatku bardzo praktyczny. Nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wiele osób na co dzień korzysta z odzieży oznaczonej znakami identyfikacyjnymi różnych firm. Może w Waszej garderobie też taka kurtka się znajduje?
Ciepła czapka, szalik i rękawiczki – znakomity pomysł na gadżet, który z pewnością zostanie chętnie przyjęty, a w efekcie będzie używany. W ten sposób gwarantujemy sobie, że nasza marka znajdzie się w bliskim otoczeniu obdarowanego. Taki zimowy zestaw warto wręczyć klientom, na których uwadze najbardziej nam zależy oraz wartościowym kontrahentom. Każdy się z takiego prezentu ucieszy – szczególnie, jeśli otrzyma zestaw dla całej rodziny.
Skrobaczka do szyb – kosztuje kilka złotych, ale okazuje się, że wielu kierowców nie ma jej w swoim samochodzie. Gdy rano przychodzi do skrobania szyb, to za tak błahą rzecz oddalibyśmy wiele. Skrobaczka jest bardzo praktycznym gadżetem, z którego nasi klienci będą korzystać przez kilka miesięcy w roku. Warto wybrać taką wzbogaconą o ciepłą rękawicę. Siłą tego gadżetu jest pokazanie, że nasza firma nie myśli szablonowo, ale bierze pod uwagę realne potrzeby swoich klientów, pamięta o nich i ma dystans do siebie. W biznesie są to czasami bardzo pożądane cechy.
Poduszka rozgrzewająca dłonie – drobnostka, ale gwarantujemy, że każdy, kto taką poduszkę otrzyma, natychmiast się uśmiechnie i – nomen omen – ciepło pomyśli o naszej firmie. Małe, rozgrzewające dłonie gadżety są bardzo praktycznie i przydatne zimą. Samodzielnie kupi je niewiele osób, ale jeśli dostaną je za darmo, to z pewnością będą wdzięczne. Warto na takiej poduszce umieścić jakąś przyjemną myśl przewodnią w stylu: Nasza firma myśli o Tobie ciepło. To bardzo sympatyczna forma promowania się wśród klientów.
Jak widzicie świat gadżetów reklamowych jest ogromny i pozwala nam stworzyć na ich bazie naprawdę fajną, przemyślaną i przede wszystkim dopasowaną do potrzeb klientów kampanię promocyjną.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.