Data wpisu: 20.04.2018

Nie masz pomysłu na świetny event promujący Twoją firmę? Oto kilka sposobów

Pustka w głowie nie jest niczym przyjemnym, szczególnie wtedy, gdy staramy się wymyślić coś, co będzie miało istotny wpływ na przyszłość biznesu. Bywasz na różnych wydarzeniach firmowych i w końcu doszedłeś do wniosku, że też byś chciał zorganizować coś takiego, czym zachwycisz obecnych kontrahentów i co pomoże Ci pozyskać kolejnych. Jest tylko mały problem: brakuje Ci sensownego pomysłu. W tym poradniku dzielimy się z Tobą sposobami na przełamanie braku inwencji. 

Zastanów się, co może zainteresować Twoich klientów

To niby nic odkrywczego, ale czy naprawdę bierzesz pod uwagę rzeczywiste zainteresowania swoich partnerów biznesowych? Powinieneś dobrze przeanalizować różne opcje, które faktycznie mogą „chwycić” w grupie docelowej, do której adresujesz swoje usługi i produkty.

Jeśli np. celujesz w klientów o ugruntowanej pozycji finansowej i społecznej, majętnych,  korzystających z dóbr kultury, to fajnym pomysłem może być organizacja uroczystej gali. W przypadku młodszej grupy docelowej znacznie lepiej sprawdzi się event na świeżym powietrzu, koncert czy choćby flash mob.

Weź pod uwagę dostępny budżet

Jest takie mądre powiedzenie: „Jak się nie ma miedzi, to się w domu siedzi.” Weź je sobie do serca i nie porywaj się z motyką na słońce. Dysponujesz skromnym budżetem, a mimo to rozważasz organizację wielkiego eventu? To słaby pomysł. Na 100% impreza nie będzie dopięta na ostatni guzik, co może spowodować, że zamiast świetnej promocji otrzymasz wizerunkowy kłopot.

Wbrew pozorom eventy firmowe nie muszą być ogromnymi imprezami na wysoki połysk. To także mniej standardowe wydarzenia, adresowane do wąskiej grupy klientów. Świetnym rozwiązaniem może być przecież „podpięcie się” pod targi branżowe i zaprezentowanie na nich efektownego stoiska firmy. To też jest event. Co prawda na mniejszą skalę, ale wcale nie jest powiedziane, że nie przełoży się on na znaczną popularyzację marki.

Wykorzystaj siedzibę firmy

Skromny budżet i brak pomysłu to kiepskie połączenie. Czasami jednak najlepsze rozwiązania są dostępne na wyciągnięcie ręki. Udany event możesz przecież zorganizować we własnej firmie. Zaoszczędzisz na wynajmie pomieszczenia, a do tego zaprezentujesz swój biznes od środka, co dla wielu klientów może być bardzo interesujące.

Dzień otwarty w firmie, prezentacja nowych produktów, impreza dla lokalnej społeczności, zwiedzanie linii produkcyjnej – to wszystko są eventy, które nie wymagają potężnych nakładów finansowych, a mogą naprawdę pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry