Data wpisu: 16.09.2020

Jak zorganizować ekskluzywny event firmowy w Warszawie? Warto zadbać o te elementy

Ekskluzywne eventy firmowe są doskonałą okazją do tego, aby zrobić nieco pozytywnego „szumu” wokół marki. Z natury rzeczy takie imprezy przyciągają ogólnopolskie media, są relacjonowane w popularnych programach oraz w Internecie, budząc tym samym duże zainteresowanie wśród uczestników oraz klientów marki niemogących osobiście stawić się na evencie. Warszawa jest idealnym miejscem do organizacji imprezy klasy premium – w końcu oferuje najlepsze lokacje, a przy tym mieszczą się w niej siedziby najbardziej renomowanych firm. Chcąc zorganizować ekskluzywny event firmowy w Warszawie należy w pierwszej kolejności zadbać o kilka kluczowych elementów. Wymieniamy je w naszym poradniku.

Znana twarz w roli konferansjera

Organizując event firmowy w Warszawie nie powinno być problemu z wynajęciem znanej osobistości (na przykład telewizyjnej), która poprowadzi nam imprezę. W rolę konferansjera może się oczywiście wcielić ktokolwiek, kto ma w tym doświadczenie, ale jednak kontraktując gwiazdę zyskujemy bardzo atrakcyjny element wizerunkowy. Już sam fakt, że na evencie pojawi się ktoś powszechnie znany, działa na zaproszonych gości mobilizująco i powinien przełożyć się na wyższą frekwencję.

Udział ogólnopolskich mediów

Tutaj wiele zależy oczywiście od charakteru eventu – udział mediów nie będzie konieczny, jeśli zależy nam na zorganizowaniu dyskretnej imprezy dla wąskiego grona kontrahentów, zwłaszcza takich, którym zależy na anonimowości.

Jeśli jednak celem organizacji eventu firmowego w Warszawie jest zwiększenie rozpoznawalności i atrakcyjności marki, to zdecydowanie warto postarać się o obecność przedstawicieli najważniejszych mediów – chociażby stacji telewizyjnych czy ogólnopolskich portali internetowych. Można tutaj nawet pomyśleć o patronacie, co pozwoli wypromować imprezę, a tym samym markę organizatora.

Celebryci

W stolicy jest o nich bardzo łatwo. Niezależnie od tego, co sądzimy o instytucji „celebryty”, to chcąc zmaksymalizować efekt marketingowy organizacji eventu firmowego w Warszawie warto się postarać o ich obecność. Nie powinno być problemu z zaproszeniem kilku czy nawet kilkunastu powszechnie znanych osób – niektórzy celebryci oczekują za to wynagrodzenia, innym wystarczy możliwość promowania się czy reklamowania marek, z którymi mają podpisane kontrakty. Szczegóły zawsze są do dogadania.

Obecność celebryty na evencie firmowym jest o tyle korzystne, że od razu zwiększa zainteresowanie imprezą wśród mediów oraz osób śledzących profile znanego gościa w social media. Można się zatem umówić na przykład na robienie relacji z eventu online. Podniesie to prestiż wydarzenia i będzie mieć bardzo pozytywny wpływ na rozpoznawalność marki organizatora.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry