Warszawa jest miastem, w którym organizuje się prawdopodobnie najwięcej eventów firmowych. Wynika to z kilku czynników – przede wszystkim z faktu, iż w stolicy swoje siedziby czy przedstawicielstwa mają największe przedsiębiorstwa w naszym kraju. Jeśli celem organizacji imprezy jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie możliwie jak największej liczby nowych klientów, to w pierwszej kolejności trzeba zadbać o wysoką frekwencję oraz pozytywny szum wokół wydarzenia. Dlaczego nie możesz ignorować kwestii wypromowania swojego eventu firmowego w Warszawie? Sprawdź te argumenty.
Musisz sobie zdawać sprawę, że szansa, iż Twój event firmowy w Warszawie będzie jedynym organizowanym w danym okresie, jest czysto iluzoryczna. Polska stolica żyje takimi wydarzeniami, dlatego jest praktycznie pewne, że przyjdzie Ci zawalczyć o gości zaproszonych również przez konkurencję. To zawsze kłopotliwa sytuacja, bo przecież może się okazać, że na końcu pomimo włożenia dużej ilości pieniędzy w organizację wydarzenia, nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów marketingowych.
Jedynym w 100% skutecznym sposobem na to, aby nie poddać się działaniom konkurencji, jest zainwestowanie w promocję imprezy. Masz tutaj do dyspozycji najróżniejsze narzędzia, zarówno online, jak i offline. Ważne, aby akcję promocyjną rozpocząć na co najmniej kilka tygodni przed wydarzeniem i stopniowo zwiększać napięcie oczekiwania (obietnica efektu WOW, na przykład ogłoszenia udziału gwiazdy).
Dobrze wypromowane eventy firmowe siłą rzeczy budzą zainteresowanie mediów, którym przecież zależy na tym, aby prezentować u siebie treści angażujące widzów, słuchaczy czy czytelników. Jeśli nie chcesz wikłać się w patronat medialny, ale zależy Ci na tym, aby na imprezie pojawiła się na przykład kamera ogólnopolskiej stacji telewizyjnej, to dobra promocja eventu firmowego w Warszawie z pewnością zwiększy szansę na taki scenariusz.
To argument, który przemówi do portfela każdego przedsiębiorcy planującego zorganizowanie eventu w stolicy. Nie jest żadną tajemnicą, że koszt wynajęcia obiektu w Warszawie jest bardzo wysoki.
Jeśli zatem chcesz traktować go w kategorii inwestycji i uzyskać z niej zwrot w postaci zwiększenia rozpoznawalności marki, to po prostu musisz zadbać o promocję wydarzenia. Nie ma innego sposobu na wzbudzenie zainteresowania imprezą na długo przed jej startem, a tym samym na zwiększenie frekwencji i zmaksymalizowanie efektu wizerunkowego.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.