Data wpisu: 06.10.2020

Dlaczego Twój event firmowy w Warszawie powinna zorganizować profesjonalna agencja

Chodzi Ci po głowie pomysł zorganizowania eventu firmowego w Warszawie? Pierwszy krok masz więc już za sobą. Kolejne będą niestety znacznie trudniejsze, no i też wymagające głębszego sięgnięcia do portfela. Nie ulegnij jednak pokusie organizowania imprezy na własną rękę. To zadanie dla profesjonalnej agencji eventowej. Dlaczego warto ją wynająć? Sprawdź podstawowe argumenty.

To sposób na oszczędności!

Być może brzmi to dla Ciebie dość zaskakująco, ale fakty są takie: event firmowy w Warszawie (czy dowolnym innym mieście) zorganizowany przez profesjonalną agencję zawsze okazuje się być tańszy. Oczywiście porównujemy tutaj imprezy o podobnym rozmachu. Skąd ten wniosek?

Agencja przede wszystkim doskonale wie, z jakich elementów można zrezygnować, bo i tak nie robią one wrażenia na uczestnikach, a stanowią niepotrzebny koszt organiznacji imprezy. Jest również znacznie skuteczniejsza w negocjowaniu stawek z podwykonawcami – często są to przecież firmy, z którymi agencja współpracuje od lat i ma w nich solidne rabaty.

Gwarancja świetnego efektu

Ta zasada sprawdza się w każdym biznesie. Jeśli za robienie czegoś biorą się profesjonaliści, to efekt zawsze jest lepszy niż wtedy, gdy swoich sił próbują amatorzy. Warto zadać sobie pytanie: po co właściwie chcesz zorganizować ten event firmowy w Warszawie? Jaki jest cel? Co chcesz przez to osiągnąć? Wówczas będziesz już wiedzieć, że nie ma sensu ryzykować słabego efektu dla w gruncie rzeczy niewielkich oszczędności.

Przerzucenie ryzyka na agencję

Z tego nie wszyscy zdają sobie sprawę, tymczasem kwestia ryzyka ma fundamentalne znaczenie w przypadku organizacji eventu firmowego. Sukces każdej imprezy jest sumą drobnych elementów, które muszą zostać perfekcyjnie skoordynowane. To ciągła, bardzo męcząca praca z ludźmi, wiszenie na telefonie, wymienianie setek maili, nerwy, gdy podwykonawca nawali itd.

Czy naprawdę masz czas, aby się tym wszystkim zajmować? Czy chcesz samodzielnie ponosić ryzyko konieczności rozwiązywania podobnych problemów? Z pewnością nie masz na to ochoty – od tego jest przecież agencja.

Samodzielna organizacja eventu firmowego w Warszawie jest karkołomnym zadaniem

Wiemy, że może Ci się wydawać inaczej – przecież świetnie radzisz sobie z zarządzaniem własnym biznesem. Czy organizacja eventu może być trudniejsza? Niekoniecznie, natomiast jest to coś, z czym nie miałeś jeszcze nigdy do czynienia – podobnie, jak Twoi pracownicy. Nie obciążaj ich i siebie zadaniami, które wykraczają poza Wasze kompetencje. Sprawa jest prosta: jeśli chcesz świetnego efektu, to wynajmij profesjonalistów od organizacji eventów firmowych.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry