Data wpisu: 24.09.2020

Czy event firmowy w Warszawie może zorganizować tylko agencja ze stolicy?

Branża eventowa w naszym kraju przeżywa poważne problemy, a powód jest oczywisty – ograniczenia wprowadzone w związku z zagrożeniem epidemicznym. Jest jednak praktycznie pewne, że przemysł spotkań nie zostanie pogrzebany. Firmom zbyt mocno zależy na organizowaniu konferencji, targów czy eventów promocyjnych, aby tak łatwo z tego zrezygnowały. Widać to już w Warszawie, w której branża eventowa zaczyna się dość szybko odradzać. Warto więc w tym kontekście postawić pytanie nurtujące niejednego przedsiębiorcę: czy event firmowy w Warszawie powinna organizować tylko agencja eventowa z Warszawy? Odpowiadamy na nie w naszym poradniku.

Lokalna agencja ma przewagę nad konkurencją z zewnątrz

Zacznijmy od omówienia korzyści wynikających z wynajęcia warszawskiej agencji do zorganizowania eventu w stolicy. Największym z nich jest to, że możemy łatwo omówić wszystkie szczegóły twarzą w twarz. Jasne jest, że przedstawiciel agencji z np. Rzeszowa nie pofatyguje się do Warszawy, jeśli nie ma pewności, że klient jest rzeczywiście zdecydowany na ofertę tej firmy.

Kolejną korzyścią jest znajomość lokalnego rynku. Warszawskie agencje eventowe, szczególnie te z dużym stażem, mają gęstą sieć kontaktów. Wiedzą, który obiekt idealnie nadaje się do zorganizowania konkretnej imprezy, dysponują zapleczem podwykonawców, mogąc tym samym zapewnić kompleksową obsługę wydarzenia.

Nie bez znaczenia jest również fakt, iż lokalne agencje z uwagi na długą współpracę z podwykonawcami mogą liczyć na rabaty, którymi chętnie podzielą się ze zdecydowanym klientem.

Warszawskie agencje eventowe mają również tę przewagę nad konkurencją z innych miast, że są dostępne na miejscu. Ich event managerowie mogą stale pilnować wszystkich etapów przygotowywania imprezy, szybko reagować na ewentualne problemy i koordynować prace „na żywo”, bez pośrednictwa telefonu czy maila.

Korzyści z powierzenia organizacji eventu firmowego w Warszawie agencji spoza stolicy

Jednym z argumentów przemawiających za tym, aby przynajmniej rozważyć wynajęcie agencji z innego miasta, jest prawdopodobieństwo otrzymania nieco lepszej ceny. Wynika to z faktu, iż koszty utrzymania biznesu w Warszawie są znacznie wyższe niż w mniejszych ośrodkach.

Można się również spotkać z opinią, że agencje eventowe spoza Warszawy są mniej… zblazowane i mocniej zorientowane na zadowolenie klienta. Trudno to jednak zweryfikować i raczej uznalibyśmy to za typową miejską legendę.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry