Data wpisu: 26.04.2016

Klasyczne (i nudne) gadżety reklamowe – jak zwiększyć ich atrakcyjność niskim kosztem?

Wyróżnij się lub zgiń – to klasyczne zawołanie marketingowe ma w dzisiejszych czasach szczególne znaczenie. O wyróżnienie się na rynku jest coraz trudniej, a co za tym idzie coraz trudniej jest pozyskiwać klientów. Firmy stosują przeróżne narzędzia promocji, jednak nadal jednym z najlepszych pomysłów jest zainwestowanie w efektowne gadżety reklamowe. Oczywiście one także przechodzą rewolucję – mało kogo przecież zainteresuje zwykły, plastikowy długopis. Dlatego warto korzystać z możliwości, jakie daje nam współczesna technologia i znacznie zwiększyć atrakcyjność swoich firmowych gadżetów. Oto kilka naprawdę ciekawych pomysłów.

Długopis, który nie służy tylko do pisania

Wspomniany we wstępnie nudny długopis to taki gadżet z kategorii: „wszyscy mają, to ja też”. To złe podejście, bo łatwo wczuć się w rolę klienta, który wychodzi np. z targów obładowany długopisami różnych firm i pewnie większość z nich po prostu wyrzuci. Chyba, że długopis go w jakiś sposób zainspiruje. Czy to jest możliwe?

Pewnie, że tak. Wystarczy zlecić produkcję długopisu, którego funkcja piśmiennicza ma drugorzędne znaczenie. Co powiesz na długopis spełniający jednocześnie rolę latarki lub wskaźnika laserowego? Od razu brzmi ciekawiej, prawda?

Pendrive, który służy nie tylko do przenoszenia danych

Pendrivy nadal są w czołówce najchętniej produkowanych gadżetów reklamowych. Duża podaż jednak drastycznie obniża atrakcyjność tego prezentu. Dziś mało kto ekscytuje się faktem, że został mu wręczony taki nośnik danych. Chyba, że nie będzie to zwykły nośnik.

Pomysł? Pendrive, który jednocześnie jest... otwieraczem do butelek. Oczywiście jego konstrukcja musi być odpowiednio wzmocniona, ale to da się zrobić bez większego problemu. Nie ma możliwości, aby potencjalny klient nie zainteresował się takim pendrivem i nie pokazał go znajomym, współpracownikom czy rodzinie. Efekt wizerunkowy będzie więc w 100% osiągnięty.

Przybornik na biurko, na który chce się wciąż zerkać

Co ciekawego może być w zwykłym przyborniku? W zwykłym nic, ale nam przecież chodzi o gadżety, których atrakcyjność w oczach klientów znacznie rośnie. Dlatego warto pomyśleć o obdarowywaniu ich przybornikiem, który jednocześnie pełni funkcję biurowej stacji pogodowej.

Przybornik jest wyposażony w ekran ciekłokrystaliczny, na którym pojawiają się podstawowe informacje o: temperaturze wewnętrznej, temperaturze zewnętrznej, wilgotności, dniu tygodnia i oczywiście godzinie. Prawda, że praktyczna i efektowna rzecz? Wbrew pozorom koszt przygotowania takiego przybornika nie jest wysoki, w odróżnieniu od gwarancji, że gadżet zrobi furorę wśród klientów.

Podobnych pomysłów jest mnóstwo. Każdy w założeniu ma całkowicie odmienić oblicze dobrze znanych i nieco już nudnych gadżetów reklamowych. Element zaskoczenia jest niezwykle ważny w każdym biznesie. Zaskocz więc klientów, zmuś ich do zapoznania się z prezentem i nie dopuść, aby wyrzucili go do kosza. Wydasz pewnie nieco więcej niż na klasyczny gadżet, ale przynajmniej zyskasz zdecydowanie większą efektywność tej inwestycji.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry