Data wpisu: 05.07.2016

Smycz reklamowa – wcale nie taki prosty gadżet

Smycze od lat są w czołówce najchętniej zamawianych gadżetów reklamowych. Co prawda minął już boom na ich codzienne noszenie, ale nadal są one niezbędne np. podczas targów czy innych wydarzeń branżowych. Bardzo przydają się również w dużych korporacjach, których pracownicy muszą mieć przy sobie identyfikatory. Teoretycznie smycz reklamowa to nic odkrywczego. Warto jednak wiedzieć, że nawet tak dobrze znany gadżet może mieć różne postaci.

Smycz sublimacyjna

To najprostszy i najpopularniejszy rodzaj smyczy reklamowej. W tym przypadku najważniejsza jest treść nadrukowana na powierzchni smyczy. Najczęściej jest to po prostu logo firmy, nazwa kongresu czy slogan reklamowy.

Zamawiając taką smycz trzeba najpierw ustalić, jaka ma być jej szerokość. Od tego zależą dalsze możliwości w zakresie przygotowania projektu i samego nadruku. Zwykle smycz jest dostępna w szerokościach od 10 do 30mm. Materiałem jest taśma poliestrowa, która pozwala na dobre odwzorowanie kolorów i zapewnia dużą trwałość.

Smycz biżuteryjna

Gadżety reklamowe z powodzeniem mogą stanowić ozdobę, czego dobrym przykładem jest właśnie smycz biżuteryjna. W jej przypadku także liczy się oczywiście efekt marketingowy i dobra prezentacja znaków identyfikacji wizualnej firmy czy wydarzenia, ale nie tylko. Dochodzą do tego jeszcze kwestie estetyczne, które zaczynają wybijać się na pierwszy plan.

Taka smycz najczęściej posiada odpinaną końcówkę wykonaną z bardzo eleganckiego materiału – zwykle ekoskóry. Logo marki z reguły jest wygrawerowane laserowo na wykonanej z metalu zapince. Całość prezentuje się ładnie, bardzo estetycznie i jest to fajny gadżet dla firm, które organizują jakieś wydarzenie dla cennej grupy klientów.

Smycz z identyfikatorem

Klasyczny gadżet targowy i konferencyjny, ale równie chętnie wykorzystywany w dużych firmach, w których pracuje sporo osób. Identyfikatory pozwalają wchodzić do określonych stref, przypisują też do właściciela do udziału w konkretnym wydarzeniu. Smycz pozwala na wygodne noszenie takiego identyfikatora – alternatywą jest przypięcie go do klapy marynarki, co jest mało praktyczne.

W tym przypadku najważniejszym nośnikiem znaków marki jest identyfikator, co wcale nie oznacza, że można zrezygnować z projektu reklamy na samej smyczy. Może być ona natomiast nieco węższa.

Smycze reklamowe mogą więc mieć różne zastosowanie i być wykonane różnymi metodami – wszystko zależy od miejsca i czasu ich wykorzystania, a przede wszystkim od statusu osób, którym takie smycze zamierzasz wręczyć.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry