Turystyka dziecięca i młodzieżowa to już nie nudne, monotematyczne obozy i kolonie w dyskusyjnej jakości ośrodkach nad morzem. Dziś są to bardzo atrakcyjne wyjazdy, które muszą wpisywać się w zainteresowania młodych ludzi. Uczestnicy, jak i ich rodzice, zwracają baczną uwagę na standard pobytu, lokalizację, komfort dojazdu na miejsce, a przede wszystkim na program imprezy.
Ważnym kryterium wyboru obozu/kolonii jest również marka organizatora, o którą należy dbać także na poziomie czysto wizerunkowym. Idealnym narzędziem do tego są gadżety reklamowe dla organizatorów turystyki dziecięcej i młodzieżowej, o czym więcej piszemy w naszym artykule.
Gadżety przywiązują do marki organizatora
Podstawowym celem zaangażowania gadżetów reklamowych w działania marketingowe jest zyskanie sympatii klientów, którzy zostali nimi obdarowani. Dobrze dobrane gadżety, prezentujące jakąś wartość w oczach klientów, atrakcyjnie wykonane i wyróżniające się w zalewie sztampowych upominków, z pewnością przyczynią się do zwiększenia zaufania do marki organizatora obozów i kolonii, co może mieć wpływ na decyzję rodziców o wyborze danego biura także w przyszłym roku.
Gadżety są również sympatycznymi gratisami, pokazującymi zaangażowanie przedsiębiorstwa w budowanie dobrych stosunków z klientami. Każdy z nas lubi dostawać prezenty, nawet drobne, a kampania z udziałem gadżetów doskonale wykorzystuje tę zasadę.
Uczyń z kolonistów ambasadorów Twojej marki
Decydując się na użycie gadżetów w kampanii marketingowej należy zwrócić baczną uwagę na ich dopasowanie do grupy docelowej, czyli odbiorców upominków. W tym przypadku mówimy o młodych ludziach, którzy nie są zainteresowani otrzymaniem bardzo „poważnych” gadżetów.
Warto postawić na produkty, z których młodzież będzie korzystać na co dzień, zarówno w trakcie obozu/kolonii, jak i po powrocie do domu. Fajnie sprawdza się tutaj np. odzież reklamowa – uczestnik imprezy, który będzie nosić czapeczkę czy kurtkę z logo organizatora wyjazdu, stanie się ambasadorem marki biura, co pozwoli wypromować ją w jeszcze większym gronie potencjalnych klientów.
Jakie gadżety warto zamówić?
Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny. Dziś nie ma żadnego problemu z wyprodukowaniem nawet mniejszych partii gadżetów na indywidualne zamówienie, według autorskiego projektu, z czego warto skorzystać, aby móc się wyróżnić na tle licznej konkurencji.
Przykładowe gadżety, które z pewnością przypadną do gustu uczestnikom imprez młodzieżowych, to:
Jeśli ten artykuł dał Ci do myślenia i rozważasz inwestycję w gadżety reklamowe promującą Twoją markę organizatora turystyki dziecięcej i młodzieżowej, to już teraz zapraszamy do kontaktu z Soluma Prestige – przygotujemy dla Ciebie indywidualną, bardzo atrakcyjną ofertę na realizację gadżetów.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.