Data wpisu: 31.01.2024

Gadżety reklamowe dla organizatorów turystyki dziecięcej i młodzieżowej – dlaczego warto w nie inwestować?

Turystyka dziecięca i młodzieżowa to już nie nudne, monotematyczne obozy i kolonie w dyskusyjnej jakości ośrodkach nad morzem. Dziś są to bardzo atrakcyjne wyjazdy, które muszą wpisywać się w zainteresowania młodych ludzi. Uczestnicy, jak i ich rodzice, zwracają baczną uwagę na standard pobytu, lokalizację, komfort dojazdu na miejsce, a przede wszystkim na program imprezy.

Ważnym kryterium wyboru obozu/kolonii jest również marka organizatora, o którą należy dbać także na poziomie czysto wizerunkowym. Idealnym narzędziem do tego są gadżety reklamowe dla organizatorów turystyki dziecięcej i młodzieżowej, o czym więcej piszemy w naszym artykule.

Gadżety przywiązują do marki organizatora

Podstawowym celem zaangażowania gadżetów reklamowych w działania marketingowe jest zyskanie sympatii klientów, którzy zostali nimi obdarowani. Dobrze dobrane gadżety, prezentujące jakąś wartość w oczach klientów, atrakcyjnie wykonane i wyróżniające się w zalewie sztampowych upominków, z pewnością przyczynią się do zwiększenia zaufania do marki organizatora obozów i kolonii, co może mieć wpływ na decyzję rodziców o wyborze danego biura także w przyszłym roku.

Gadżety są również sympatycznymi gratisami, pokazującymi zaangażowanie przedsiębiorstwa w budowanie dobrych stosunków z klientami. Każdy z nas lubi dostawać prezenty, nawet drobne, a kampania z udziałem gadżetów doskonale wykorzystuje tę zasadę.

Uczyń z kolonistów ambasadorów Twojej marki

Decydując się na użycie gadżetów w kampanii marketingowej należy zwrócić baczną uwagę na ich dopasowanie do grupy docelowej, czyli odbiorców upominków. W tym przypadku mówimy o młodych ludziach, którzy nie są zainteresowani otrzymaniem bardzo „poważnych” gadżetów.

Warto postawić na produkty, z których młodzież będzie korzystać na co dzień, zarówno w trakcie obozu/kolonii, jak i po powrocie do domu. Fajnie sprawdza się tutaj np. odzież reklamowa – uczestnik imprezy, który będzie nosić czapeczkę czy kurtkę z logo organizatora wyjazdu, stanie się ambasadorem marki biura, co pozwoli wypromować ją w jeszcze większym gronie potencjalnych klientów.

Jakie gadżety warto zamówić?

Wybór gadżetów reklamowych jest ogromny. Dziś nie ma żadnego problemu z wyprodukowaniem nawet mniejszych partii gadżetów na indywidualne zamówienie, według autorskiego projektu, z czego warto skorzystać, aby móc się wyróżnić na tle licznej konkurencji.

Przykładowe gadżety, które z pewnością przypadną do gustu uczestnikom imprez młodzieżowych, to:

  • Worki sportowe;
  • Bidony;
  • Piłki;
  • Odzież reklamowa;
  • Torby na ubrania;
  • Poduszki podróżne;
  • Gadżety elektroniczne (np. powerbank).

Jeśli ten artykuł dał Ci do myślenia i rozważasz inwestycję w gadżety reklamowe promującą Twoją markę organizatora turystyki dziecięcej i młodzieżowej, to już teraz zapraszamy do kontaktu z Soluma Prestige – przygotujemy dla Ciebie indywidualną, bardzo atrakcyjną ofertę na realizację gadżetów. 


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry