Data wpisu: 07.01.2021

Landing page eventu: dlaczego warto go stworzyć?

Nawet perfekcyjna organizacja eventu firmowego niewiele da, jeśli nie zadbamy o odpowiednio wysoką frekwencję. W czasach, gdy mnóstwo firm non-stop organizuje różnego rodzaju wydarzenia, bardzo trudno jest się wyróżnić i pozyskać uczestników. Tutaj nieodzowne będzie zrobienie pozytywnego szumu wokół wydarzenia i opracowanie strategii marketingowej, której elementem powinien być landing page. Z naszego poradnika dowiesz się, dlaczego warto w niego zainwestować i jakie korzyści odniesiesz z tego tytułu.

Czym jest landing page?

Landing page to po prostu strona docelowa, czyli taka, która jest poświęcona wyłącznie konkretnej usłudze, produktowi lub – jak w tym przypadku – wydarzeniu. Nie zawiera ona szczegółowych informacji na temat całej działalności właściciela strony. Skupia się jedynie na tej ofercie, którą chcemy aktualnie wypromować.

Tworzenie landing page na potrzeby eventów komercyjnych jest bardzo modne, a przy tym efektywne. W końcu Internet stanowi dziś główny kanał komunikowania się z klientami, kontrahentami czy innymi osobami, z którymi chcemy nawiązać relację.

Jaką funkcję pełni landing page w promocji eventu?

Celem stworzenia landing page na potrzeby eventu jest przede wszystkim udostępnienie potencjalnym uczestnikom wiarygodnego źródła informacji o wydarzeniu. To właśnie strona docelowa będzie tym miejscem, do którego odsyłamy z innych kanałów – na przykład z profili w mediach społecznościowych, mailingu czy materiałów prasowych.

Z landing page użytkownik dowie się wszystkiego, co musi wiedzieć na temat eventu. Przekazujemy mu tam informacje odnośnie do:

  • Terminu imprezy
  • Tematu przewodniego
  • Prelegentów, uczestników, zaproszonych gości
  • Kosztu uczestnictwa
  • Atrakcji
  • Szczegółów dojazdu

Dobrze zaprojektowany landing page oczywiście pełni również funkcję marketingową, promując event i zwiększając jego atrakcyjność w oczach potencjalnych uczestników. Cel jest prosty: po wejściu na stronę docelową każdy zainteresowany ma poczuć potrzebę wzięcia udziału w wydarzeniu.

Landing page to tak naprawdę wstęp do eventu – od jakości strony docelowej w ogromnej mierze zależy frekwencja podczas wydarzenia. Jeśli tutaj pokażemy profesjonalizm i atrakcyjny wizerunek, to nie powinno być problemu z zapełnieniem listy uczestników.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry