Data wpisu: 22.10.2019

Kiedy warto zorganizować event w siedzibie firmy?

Planując organizację eventu z reguły zaczynamy od wskazania potencjalnie najlepszych lokalizacji. Bierzemy tutaj pod uwagę zarówno dostępny budżet, jak i prognozowaną liczbę uczestników oraz sam charakter imprezy. Bardzo często wówczas okazuje się, że idealnym wyborem będzie siedziba firmy klienta. W jakich sytuacjach zdecydowanie warto zorganizować event w firmowych pieleszach? Kilka przykładów znajdziesz w naszym poradniku.

Gdy celem jest event otwarcia

To najbardziej oczywisty powód zorganizowania imprezy w siedzibie firmy. Event otwarcia zawsze jest połączony z prezentacją czy to nowego budynku, czy świeżo uruchomionej linii technologicznej, czy dowolnego innego elementu firmowej infrastruktury. W takiej sytuacji nie ma mowy o tym, aby „wyganiać” gości do innego lokalu. Event trzeba zorganizować w firmie, oczywiście z pomysłem i adekwatnym rozmachem.

Gdy trzeba ograniczyć budżet na imprezę

Zdarza się, że firma ma do dyspozycji bardzo mały budżet, który z oczywistych względów nie pozwoli na wynajęcie lokalu i zorganizowanie imprezy w taki sposób, aby licowała z wizerunkiem marki, zachwycając uczestników. Wówczas lepiej jest przenieść event do firmowego budynku, a zaoszczędzoną kwotę przeznaczyć na atrakcje i kreowanie atmosfery.

Gdy firma rzeczywiście ma się czym pochwalić

Bywa i tak, że budynek firmowy jest na tyle atrakcyjny, iż wręcz prosi się, by zorganizować w nim event. Inny przykład, to sytuacja, w której celem eventu jest pozyskanie nowych kontaktów biznesowych i zrobienie dobrego gruntu pod współpracę z pożądanymi kontrahentami. Wówczas dobrze będzie zaimponować im firmowymi włościami, zwłaszcza jeśli jest to przestrzeń nowoczesna, świetnie zorganizowana i budząca respekt np. pod względem zastosowanych technologii. Event można wtedy połączyć ze zwiedzaniem.

Gdy mamy do dyspozycji doskonałe warunki infrastrukturalne

Czasami po prostu nie ma sensu szukać szczęścia gdzieś indziej, skoro mamy na wyciągnięcie ręki wręcz idealną przestrzeń eventową. Mnóstwo firm dysponuje chociażby dużymi halami, ciekawie zaprojektowanymi wnętrzami biurowymi czy sporym, ładnie zagospodarowanym ogrodem, który doskonale nadaje się na zorganizowanie np. pikniku rodzinnego dla pracowników. Warto więc wcześniej rozejrzeć się wokół i ocenić, czy przypadkiem najlepszą przestrzenią eventową nie jest siedziba przedsiębiorstwa.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry