Planując organizację eventu z reguły zaczynamy od wskazania potencjalnie najlepszych lokalizacji. Bierzemy tutaj pod uwagę zarówno dostępny budżet, jak i prognozowaną liczbę uczestników oraz sam charakter imprezy. Bardzo często wówczas okazuje się, że idealnym wyborem będzie siedziba firmy klienta. W jakich sytuacjach zdecydowanie warto zorganizować event w firmowych pieleszach? Kilka przykładów znajdziesz w naszym poradniku.
To najbardziej oczywisty powód zorganizowania imprezy w siedzibie firmy. Event otwarcia zawsze jest połączony z prezentacją czy to nowego budynku, czy świeżo uruchomionej linii technologicznej, czy dowolnego innego elementu firmowej infrastruktury. W takiej sytuacji nie ma mowy o tym, aby „wyganiać” gości do innego lokalu. Event trzeba zorganizować w firmie, oczywiście z pomysłem i adekwatnym rozmachem.
Zdarza się, że firma ma do dyspozycji bardzo mały budżet, który z oczywistych względów nie pozwoli na wynajęcie lokalu i zorganizowanie imprezy w taki sposób, aby licowała z wizerunkiem marki, zachwycając uczestników. Wówczas lepiej jest przenieść event do firmowego budynku, a zaoszczędzoną kwotę przeznaczyć na atrakcje i kreowanie atmosfery.
Bywa i tak, że budynek firmowy jest na tyle atrakcyjny, iż wręcz prosi się, by zorganizować w nim event. Inny przykład, to sytuacja, w której celem eventu jest pozyskanie nowych kontaktów biznesowych i zrobienie dobrego gruntu pod współpracę z pożądanymi kontrahentami. Wówczas dobrze będzie zaimponować im firmowymi włościami, zwłaszcza jeśli jest to przestrzeń nowoczesna, świetnie zorganizowana i budząca respekt np. pod względem zastosowanych technologii. Event można wtedy połączyć ze zwiedzaniem.
Czasami po prostu nie ma sensu szukać szczęścia gdzieś indziej, skoro mamy na wyciągnięcie ręki wręcz idealną przestrzeń eventową. Mnóstwo firm dysponuje chociażby dużymi halami, ciekawie zaprojektowanymi wnętrzami biurowymi czy sporym, ładnie zagospodarowanym ogrodem, który doskonale nadaje się na zorganizowanie np. pikniku rodzinnego dla pracowników. Warto więc wcześniej rozejrzeć się wokół i ocenić, czy przypadkiem najlepszą przestrzenią eventową nie jest siedziba przedsiębiorstwa.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.