Data wpisu: 07.04.2020

Pytania, które ułatwią Ci wybór odpowiednich gadżetów reklamowych dla Twoich klientów

Standardowym dylematem, przed jakim stanie każdy przedsiębiorca planujący zainwestowanie w kampanię reklamową z użyciem gadżetów, jest wybranie takich upominków, które rzeczywiście zainteresują jego klientów. Nikt przecież nie chce, aby cykl życia gadżetu trwał maksymalnie kilka godzin, po czym trafi on do pierwszego napotkanego śmietnika. Trudno jest oczywiście idealnie trafić w oczekiwania każdego przedstawiciela grupy docelowej, ale można znacząco zwiększyć szanse na sukces kampanii odpowiadając sobie na tych kilka bardzo ważnych pytań.

Co sam chciałbym dostać, gdybym był swoim klientem?

To w zasadzie najważniejsze pytanie, które bardzo pomaga w wybraniu odpowiedniego gadżetu. Jeśli po wyselekcjonowaniu pewnej grupy upominków dojdziesz do wniosku, że sam nie chciałbyś dostać żadnego z nich, to nie kombinuj i po prostu szukaj dalej. Nie ma sensu wręczać klientom upominków, co do których nie masz przekonania. Jeśli z góry wiesz, że sam po otrzymaniu np. pendrive’a od razu wrzuciłbyś go na dno szuflady i prawdopodobnie nigdy więcej po niego nie sięgnął, to dlaczego liczysz na to, że Twój klient podejdzie do sprawy zupełnie inaczej?

Czy chciałbym trzymać ten gadżet w biurze/domu?

To pytanie trzeba sobie zadać w momencie, gdy rozważamy kampanię z wykorzystaniem eleganckich gadżetów reklamowych, pełniących funkcję ozdoby wnętrza. Nie ma znaczenia, czy docelowo gadżet miałby stanąć na regale w gabinecie klienta, czy może na półce w jego salonie. Liczy się to, czy upominek jest na tyle estetyczny i jakościowy, że nikt nie uzna go za kiczowaty, brzydki, niegodny wystawienia na widok publiczny. Jeśli więc sam nie chciałbyś postawić np. upatrzonej statuetki na swoim biurku, to nie licz na to, że klient na pewno znajdzie dla niej miejsce w swoim gabinecie.

Czy jest szansa, że będę korzystać z tego gadżetu na co dzień?

Jednym z podstawowych warunków skuteczności gadżetu reklamowego jest jego użyteczność. Owszem, istnieją gadżety, które pełnią wyłącznie funkcję estetyczną, ale jeśli zależy Ci na tym, aby klient miał kontakt z upominkiem każdego dnia, chciał z niego korzystać w pracy czy uprawiając jakieś pasje, to musisz w pierwszej kolejności zadbać o praktyczne zastosowanie takiego gadżetu. Zastanów się, czy sam nie miałbyś oporów przed korzystaniem z takiego prezentu i odpowiedz sobie na to pytanie uczciwie, nie naginając faktów.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Przewiń do góry