Data wpisu: 22.09.2016

Kubek termiczny – dlaczego to świetny pomysł na gadżet reklamowy? 7 argumentów

Kubki termiczne od kilku lat cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem firm szukających ciekawych gadżetów reklamowych. Duża powierzchnia zadruku, praktyczność i atrakcyjna cena to nie wszystko. Takie gadżety są lubiane przez klientów i kontrahentów także z kilku innych powodów. Wymieniamy 7 najważniejszych.

  1. Zawsze się przyda – jednym z warunków atrakcyjności gadżetu jest jego praktyczność, na co obdarowywani zawsze zwracają uwagę. Gadżet, który do niczego się nie przyda, szybko ląduje w koszu. Z kubkiem termicznym jest inaczej. Można go używać podczas wakacji, wyjazdu biznesowego czy po prostu w biurze.
     
  2. Pozytywne skojarzenia – kubek termiczny idealnie wpisuje się w modny trend aktywnego spędzania wolnego czasu. Pasuje do weekendowych wycieczek, wakacji na łonie natury czy po prostu rodzinnych wypadów do parku.
     
  3. Wygoda – kubki termiczne, w odróżnieniu od termosów, mogą być zabierane dosłownie wszędzie. Nie zajmują wiele miejsca i są bardzo funkcjonalne. Obdarowana osoba może sobie w takim kubku zaparzyć poranną kawę i zabrać ją do pracy, cały czas mając kontakt z wizerunkiem marki umieszczonym na obudowie.
     
  4. Wysoka jakość i efektowny wygląd – dobrze wykonany kubek termiczny kojarzy się z solidnością i jakością, a więc cechami, którymi chce się chwalić każda firma. Porządny gadżet gwarantuje długie utrzymywanie temperatury napoju i nie zniszczy się tak szybko, co oznacza, że jednorazowa inwestycja będzie pracować na wizerunek marki nawet kilka lat.
     
  5. Świetny nośnik treści reklamowej – kubek termiczny oferuje sporą powierzchnię zadruku, co otwiera przed marką duże możliwości w zakresie umieszczenia elementów identyfikacji wizualnej. Zmieści się tam nie tylko logo, ale też ciekawe hasło czy kreatywna grafika, co tylko podniesie atrakcyjność kubka w oczach klienta.
     
  6. Możliwość personalizacji – bardzo skuteczne są gadżety, które mogą zostać w jakiś sposób spersonalizowane, a więc sprawiać wrażenie dedykowanych konkretnej osobie. Na kubku termicznym można więc np. umieścić imię klienta lub kontrahenta i tym samym dodać gadżetowi limitowanego charakteru.
     
  7. Ochrona środowiska – kubek termiczny jest gadżetem świetnie wpisującym się w ideę ekologii, która jest przecież tak modna w naszym społeczeństwie. Można go używać przez lata i tym samym ograniczyć ilość śmieci.
     

Kubek termiczny jest ponadto gadżetem tanim w produkcji, dlatego firma decydująca się na jego wykorzystanie w kampanii reklamowej nie musi obawiać się wysokich kosztów. To bez wątpienia jeden z najciekawszych pomysłów na promocję marki.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry