Data wpisu: 04.11.2022

Gadżety reklamowe dla gości hotelu, dzięki którym na dłużej zapamiętają pobyt (i wrócą w przyszłości)

Na doświadczenie z pobytu w hotelu składa się mnóstwo elementów. Oczywiście w głównej mierze są to: klasa obiektu, standard pokoju, jakość jedzenia, dostępne atrakcje oraz lokalizacja. Nie bagatelizujmy jednak znaczenia drobiazgów, które także mają wpływ na ogólny wizerunek hotelu i tym samym na wrażenia gości. Warto tutaj wspomnieć o gadżetach reklamowych, dzięki którym goście czują się docenieni i na dłużej zapamiętują swój pobyt. W jakie gadżety warto zainwestować? Mamy kilka ciekawych propozycji.

Zestawy kosmetyków z marką hotelu

Kosmetyki to pożądany element wyposażenia łazienki w pokoju hotelowym. Warto tutaj naśladować wielkie, międzynarodowe sieci, które od dawna oferują swoim gościom kosmetyki „firmowe”. Są to oczywiście produkty rynkowe, ale obrandowane, czyli imitujące produkty własne sieci hotelowej. Koszt nie jest wcale wysoki, a taki gest na pewno zrobi duże wrażenie na gościach.

Zestaw piśmienniczy

To niedrogi gadżet reklamowy, który warto udostępnić gościom w pokoju hotelowym – na przykład umieszczając go na stoliku czy biurku wraz z listem powitalnym. Zestaw piśmienniczy może obejmować długopis, ołówek i notes, ale jeśli goście zarezerwowali pokój najwyższej klasy, to przesadą z pewnością nie będzie podarowanie pióra.

Kalendarz biurkowy

Kolejny prosty, natomiast bardzo skuteczny gadżet reklamowy. Warto wręczyć go gościom przy wymeldowaniu, aby pozytywne doświadczenie z pobytu trwało do samego końca. Kalendarz ze zdjęciami najpiękniejszych miejsc w okolicach hotelu będzie przypominać gościom o miłych chwilach spędzonych w obiekcie, co może wpłynąć na ich przyszłe wybory wakacyjne czy weekendowe.

Torebka słodyczy reklamowych

Słodycze reklamowe to zawsze mile widziany upominek – a już zwłaszcza, gdy goście podróżują z dziećmi. Niewielka, gustowna torebka wypełniona wysokiej jakości słodyczami (koniecznie obrandowanymi) to coś, co każdy gość chętnie zabierze do domu. Mały gest, a ma ogromny wpływ na postrzeganie marki hotelu.

Pendrive lub inny gadżet elektroniczny

Gadżety elektroniczne, w tym właśnie nośniki USB, są bardzo pożądanymi upominkami, również przez gości hotelu. Prezentują się elegancko, uchodzą za wartościowe, co natychmiast podnosi prestiż marki obiektu noclegowego.

Poza pendrivem warto pomyśleć również o innych drobiazgach, jak głośnik Bluetooth, kalkulator etc. Wbrew pozorom nie są to bardzo kosztowne przedmioty, dlatego większość hoteli średniej klasy może sobie pozwolić na obdarowanie nimi gości – choćby tylko w ramach jednorazowej kampanii marketingowej.

Podsumowanie

Inwestycja w gadżety reklamowe dla gości hotelu może się bardzo szybko zwrócić. To sposób nie tylko na to, aby zachęcić gości do powrotu w przyszłości, ale także do polecenia hotelu swoim znajomym.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry