Eventy firmowe są powszechnie kojarzone z dość sztywnymi imprezami pod krawatem – przynajmniej do czasu, aż towarzystwo się trochę „rozgrzeje”. Na szczęście coraz więcej firm chce tutaj iść pod prąd i zaproponować swoim gościom znacznie ciekawsze okoliczności. Rośnie zainteresowanie organizacją eventów firmowych w nietypowych miejscach, kompletnie innych od sztampowych restauracji, hoteli czy sal bankietowych. Kilka pomysłów idealnie wpisujących się w ten trend wymieniamy w naszym poradniku.
Brzmi absurdalnie, a jednak to może być naprawdę świetny pomysł. Warto sobie zadać pytanie: czy kiedykolwiek zostałem zaproszony na event firmowy w aquaparku? Z pewnością nie. Już samo to gwarantuje, że wydarzenie będzie się cieszyć ogromnym zainteresowaniem, co z kolei przełoży się na wysoką frekwencję. W końcu kto nie chciałby zaspokoić ciekawości?
Taki event można zorganizować na wiele sposobów, niekoniecznie zmuszając gości do pluskania się w basenie czy szaleństw w rwącej rzece. Do dyspozycji powinna być strefa saun, warto zadbać o wydzielenie spokojnego kącika do prowadzenia rozmów biznesowych, oczywiście nie zapominamy o cateringu. To znakomity pomysł na niezobowiązujący event dla kontrahentów czy pracowników.
Eventy firmowe na stoku narciarskim nie są dziś czymś niespotykanym. Firmy najczęściej decydują się na to przy okazji organizacji wyjazdu sponsorowanego dla klientów i pracowników. Śmiało jednak można pomyśleć o krótszym wypadzie, np. weekendowym. Połączenie białego szaleństwa z dobrym jedzeniem, muzyką, świetną atmosferą i atrakcyjnymi okolicznościami przyrody? Taki event nie może się nie udać i z pewnością znacząco wzmocni markę organizatora.
W Stanach Zjednoczonych czy Europie Zachodniej organizowanie eventów w obiektach sakralnych nie jest niczym dziwnym czy gorszącym. W Polsce póki co mało która firma ma na tyle odwagi, by zaproponować takie rozwiązanie swoim gościom, a szkoda, bo kościoły czy klasztory to znakomite miejsca na imprezy firmowe – głównie z uwagi na dostępna powierzchnię, piękną architekturę, dobrą akustykę oraz nutkę nieoczywistości, która automatycznie przekłada się na wzrost zainteresowania takim eventem.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.