Data wpisu: 09.10.2020

Impreza charytatywna: dlaczego to dobry pomysł na event firmowy w Warszawie?

Szukając inspiracji do zorganizowania eventu firmowego w Warszawie zawsze warto wziąć pod uwagę opcję z imprezą charytatywną. Szczytny cel właściwie gwarantuje sukces – w dodatku nie tylko biznesowy. Nie ma przypadku w tym, że coraz więcej firm decyduje się na organizowanie wydarzeń charytatywnych. Jakie wynikają z tego korzyści? Dlaczego taką imprezę warto zorganizować właśnie w Warszawie?

W Warszawie są pieniądze

Dużo pieniędzy. Wynika to nie tylko ze średniej zarobków, znacząco przewyższającą tę dla pozostałej części kraju, ale również z faktu, iż to właśnie w Warszawie swoje siedziby lub oddziały mają największe i najbogatsze przedsiębiorstwa. Sukces w biznesie często motywuje do tego, aby zacząć pomagać innym i dzielić się nadwyżkami finansowymi. Można to wykorzystać organizując event firmowy w Warszawie o charytatywnym charakterze.

Wysoka frekwencja gwarantowana!

Imprezy charytatywne – jakkolwiek źle to nie zabrzmi – stały się bardzo modne. Nie jest wielką tajemnicą, że mnóstwo osób chodzi na nie tylko po to, aby się pokazać i ogrzać w świetle szczytnego celu. Nie ma to natomiast większego znaczenia dla organizatora eventu firmowego w Warszawie.

Jeśli z jednej strony możemy zebrać środki na pomoc komuś potrzebującemu, a z drugiej jeszcze poprawić notowania firmy, wzmocnić jej markę oraz pozyskać kontakty biznesowe do cennych kontrahentów, to warto w taką imprezę zainwestować. Wysoka frekwencja z pewnością ułatwi osiągnięcie wszystkich tych celów.

Event firmowy w Warszawie, którym wzbudzisz zainteresowanie mediów

Media są chyba jeszcze bardziej próżne niż niektórzy ludzie biznesu. One wprost kochają imprezy charytatywne, w których biorą udział powszechnie znane osoby. Jest to dla nich okazja do zdobycia wartościowego contentu, angażującego odbiorców. Nic dziwnego, że media chętnie angażują się w obsługę podobnych eventów firmowych.

Zdecydowanie warto to wykorzystać, ponieważ zainteresowanie na przykład ogólnopolskiej telewizji zwykłą imprezą firmową, bez charytatywnego podtekstu czy celu, jest znacznie trudniejsze. Tutaj mamy szansę zaistnienia w mediach bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.

Super pomysł na budowanie pozytywnego wizerunku marki

Chyba każda marka chce się kojarzyć konsumentom w sposób pozytywny. Największe korporacje świata inwestują w tym celu w działania proekologiczne, a także charytatywne – to sprawdzony i nadal działający sposób na wzmocnienie marki czy nawet pokonanie kryzysu wizerunkowego. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś powtórzył ten schemat.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry