Długopisy reklamowe jeszcze przez długi czas będą zaliczane do kategorii najpopularniejszych gadżetów. Powód jest prosty: cena. Relatywnie niskim kosztem firmy mogą zdobyć skuteczne narzędzie promocji, cechujące się funkcjonalnością, przydatnością, a przy tym dostępne w naprawdę niewysokim budżecie. Zwróćmy jednak uwagę na to, że długopisy reklamowe rozdają praktycznie wszyscy, stąd pojawia się konieczność wyróżnienia swoich gadżetów na tle tych oferowanych przez konkurencję. Jak to zrobić? W naszym poradniku pokazujemy, jak zwiększyć atrakcyjność zwykłego długopisu reklamowego w zaledwie 4 krokach.
Krok 1: efektowny projekt
Długopis reklamowy wcale nie musi na pierwszy rzut oka przypominać długopisu. Obecnie mamy do dyspozycji tak zaawansowane metody produkcji gadżetów, że w zasadzie jesteśmy w stanie zrealizować dowolny, nawet najbardziej ambitny czy nietypowy projekt. Co więcej: nie musi się to wiązać z ogromnym wzrostem kosztów produkcji. Ponadto warto wnikliwie przejrzeć katalogi dostawców długopisów reklamowych, bo można tam natknąć się na bardzo interesujące modele, które zaskoczą obdarowanych klientów.
Krok 2: dwufunkcyjność
Długopis reklamowy, który jest jednocześnie rysikiem do ekranów dotykowych, latarką a może pendrivem? Czemu nie! Takie rozwiązania cieszą się coraz większą popularnością, pozwalając natychmiast wyróżnić gadżet na tle tych oferowanych przez konkurencję. W dodatku wielofunkcyjny długopis ma szansę zostać z obdarowanym klientem na dłużej i służyć mu w codziennych sytuacjach, co oczywiście przekłada się na wzrost rozpoznawalności promowanej marki.
Krok 3: nietuzinkowy materiał
Nikt nie powiedział, że długopis reklamowy musi być wykonany np. z tworzywa sztucznego. Coraz większą popularnością cieszą się gadżety zrobione np. z materiałów z recyklingu czy tektury. Ma to oczywiście związek z ogólnoświatową modą na życie w zgodzie z naturą i promowanie ekologicznych postaw. Warto się zatem zastanowić, jaki materiał z jednej strony zapewni przyzwoitą trwałość, a z drugiej sam w sobie zaskoczy obdarowanego klienta.
Krok 4: projekt znakowania
Znakowanie jest tym, co sprawia, że długopis staje się gadżetem reklamowym. Chcąc wypromować swoją markę warto postawić na jakiś kreatywny, rzucający się w oczy projekt graficzny. Dodatkowo sugerujemy, aby nie ograniczać się tylko do jednej techniki znakowania gadżetów. Dobrze będzie rozważyć, czy na potrzeby danej kampanii lepszym wyjściem nie będzie zainwestowanie w np. znakowanie laserowe.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.