Targi nieruchomości zawsze przyciągają tłumy zwiedzających. To świetna okazja, aby zainteresować ich ofertą firmy. Podczas targów mogą promować się nie tylko deweloperzy, ale też podwykonawcy, firmy wykończeniowe, banki, architekci, projektanci, producenci mebli, ogrodnicy. To ogromne pole do popisu. Aby wyróżnić się z tłumu zbliżonych ofert warto sięgnąć po najprostszą metodę – gadżety reklamowe. Które najlepiej sprawdzą się podczas targów nieruchomości? Wskazujemy 5 najskuteczniejszych narzędzi.
- Kalkulator – rewelacyjny, oryginalny gadżet, o którym Twoja konkurencja na pewno nie pomyśli. Koszt wyprodukowania prostego kalkulatora nie jest duży, a możesz mieć 100% pewność, że nie zabraknie chętnych do jego otrzymania. W końcu odwiedzający targi nieruchomości co chwilę muszą coś policzyć. Kalkulator okraszony gustownie wkomponowanym logo będzie targowym hitem wśród gadżetów.
- Notes – elegancki, poręczny, uzupełniony o długopis z logo Twojej firmy – to jeden z najbardziej praktycznych gadżetów, jaki można dystrybuować wśród uczestników targów. Klienci będą w takim notesie robić notatki, a gdy w domu zechcą je przejrzeć, przypomną sobie o Twojej firmie. To może pomóc im w wyborze najlepszej oferty.
- Brelok do kluczy – gadżet wyjątkowo symboliczny, bo kojarzy się z kluczami do wymarzonego domu czy mieszkania. Jest więc pewne, że zwiedzający będą chcieli go przyjąć. Taki gadżet koniecznie powinny wręczać firmy deweloperskie – działa tutaj psychologia. Od breloka już tylko krok do kluczy, a więc wysyłamy komunikat, że jesteśmy gotowi spełnić marzenie klientów.
- Teczka z broszurami – zwiedzający wychodzą z targów obładowani wszelkimi prospektami i folderami. Aby wyróżnić Twój warto go zapakować do efektownej teczki, którą dodatkowo umieścisz w ładnej torebce. To zwiększa szansę, że oferta nie zginie w tłumie innych papierów lub nie trafi od razu do kosza.
- Pendrive z wizualizacją – pendrive nie tylko jest gadżetem efektownym i cennym, ale także praktycznym. Wykorzystaj to i zamiast drukować tysiące kartek z rzutami mieszkania, po prostu przygotuj piękną wizualizację 3D, którą nagrasz na nośniki. Klienci na pewno nie wyrzucą takiego gadżetu, który od razu potęguje wrażenie profesjonalizmu firmy.
Pamiętaj, że kluczowym zadaniem jest wyróżnienie swojej oferty z tłumu innych. Te gadżety będą w tym bardzo pomocne.
Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski