Data wpisu: 19.08.2022

Dlaczego warto przekazywać klientom materiały marketingowe w formie cyfrowej na pendrivie?

Konferencja, szkolenie, targi branżowe, gala jubileuszowa – to tylko przykłady eventów, podczas których firmy rozdają klientom swoje materiały marketingowe, zwykle wzbogacone o kilka drobnych gadżetów. W zdecydowanej większości takie materiały mają formę drukowaną – mogą to być np. foldery, teczki z ofertą itd. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na zupełnie inne rozwiązanie i wręcza klientom materiały marketingowe zapisane na pendrivie. To świetny pomysł, a przemawiające za tym argumenty znajdziesz w naszym poradniku.

Wygoda

Materiały marketingowe w formie cyfrowej zapisane na pendrivie to idealne rozwiązanie dla każdej firmy, która ma przed sobą udział w jakiejś imprezie sprzedażowej – na przykład targach. Taki sposób prezentacji oferty, doświadczenia i zaplecza przedsiębiorstwa jest o wiele wygodniejszy i atrakcyjniejszy dla klientów, którzy niekoniecznie chcą wyjść z eventu dosłownie obładowani kilogramami wydruków.

Duża oszczędność pieniędzy

Nie ma nawet sensu porównywać kosztu wydrukowania materiałów marketingowych i zakupu pendrive’ów, na których umieścimy materiały w formie cyfrowej – różnica na korzyść tego drugiego rozwiązania jest miażdżąca. Jeśli więc szukasz mądrych oszczędności, to właśnie podsunęliśmy Ci świetny pomysł. Zwłaszcza, że pendrive pełni również funkcję gadżetu reklamowego, a więc nie ma już konieczności obdarowywania klientów innymi upominkami.

Niskie ryzyko, że klient odruchowo wyrzuci materiały do kosza

Z materiałami drukowanymi niestety różnie bywa. Owszem, klienci mogą rzucić na nie okiem, natomiast trudno oczekiwać, że zostaną przeczytane od deski do deski. Podczas eventów biznesowych mało kto ma na to czas, dlatego często materiały rozdawane przez poszczególne firmy mają bardzo krótki „cykl życia” i kończą w śmietniku jeszcze przed zakończeniem imprezy.

W przypadku materiałów cyfrowych zapisanych na efektownym pendrivie takie ryzyko praktycznie nie istnieje – klienci z pewnością zabiorą nośniki do domu i będą mieć okazję, aby na spokojnie zapoznać się z przekazem promowanej marki.

Walor ekologiczny

Na pewno zauważasz, że mnóstwo firm – również z Twojej branży – od lat mocno skupia się na podkreślaniu swojego zaangażowania w ochronę środowiska. To wyraźne nawiązanie do oczekiwań konsumentów. Możesz wykorzystać ten trend do podbudowania wizerunku Twojej marki biznesowej, w czym bardzo pomoże przejście z drukowanych materiałów marketingowych na te w formie cyfrowej.

W ten sposób sygnalizujesz, że Twoja marka jest eko, że nie produkuje niepotrzebnie odpadów, że przyczynia się do ograniczenia wylesiania. To klasyczny przykład upieczenia dwóch pieczeni na jednym ogniu.

Pamiętaj również, że pendrive, na którym zapiszesz materiały marketingowe Twojego przedsiębiorstwa sam także musi mieć walor reklamowy i stanowić estetyczny, przyciągający uwagę nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. Przygotujemy dla Ciebie takie nośniki, w bardzo korzystnej cenie i z krótkim terminem realizacji.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry