Data wpisu: 12.10.2016

Parasole reklamowe – prosty pomysł na skuteczny gadżet

Wielu klientów pyta nas, jakie gadżety reklamowe są najlepsze. Nie ma na to prostej odpowiedzi, choć często podkreślamy, że warto inwestować w te, które mogą być zawsze pod ręką. Do tej grupy z pewnością należą parasole. To świetny gadżet – prosty, ale efektowny i chętnie przyjmowany. Co ważne, może on towarzyszyć obdarowanemu klientowi przez wiele lat.

Nie taki zwykły parasol

Parasole są od lat jednym z elementów stylizacji. Przestały się już kojarzyć wyłącznie z czymś praktycznym. Przykładamy dużą wagę do ich wyglądu. Dbamy, aby parasol pasował do reszty garderoby i był dobrany do sytuacji. Ciemne, eleganckie i duże parasole świetnie sprawdzają się podczas wieczornego wyjścia. Te kolorowe, z fantazyjnymi nadrukami, idealnie pasują na rodzinny spacer.

Wszystko to sprawiło, że na rynku jest zatrzęsienie parasoli w różnych kształtach i kolorach. Niektóre można złożyć do mikroskopijnych rozmiarów, inne mogą służyć jako podparcie. Są parasole z pokrowcami i bez, z drewnianą lub metalową konstrukcją, zakończone prostym lub zagiętym uchwytem. Wybór zależy od potrzeb i konkretnej sytuacji, w jakiej parasol ma być wykorzystywany.

Parasole to także bardzo lubiane gadżety reklamowe. Firmy chętnie je zamawiają, ponieważ taki podarunek jest niesamowicie praktyczny. Jednym z warunków skuteczności gadżetu jest to, aby obdarowana osoba chciała z niego korzystać. Parasol zdecydowanie się w to wpisuje.

Funkcja reklamowa

Parasole są bardzo wdzięcznym gadżetem reklamowym, ponieważ oferują ogromną powierzchnię do zadrukowania. Jest wiele rozwiązań: niektóre firmy stawiają na zadrukowanie całego materiału w kolorystyce marki, inne wolą umieścić tylko subtelne logo np. na rączce.

Wybór tak naprawdę zależy od tego, komu ma zostać wręczony gadżet. Wiadomo, że poważny prezes firmy nie będzie paradować pod pstrokatym parasolem. Jednak jeśli gadżet ma być wręczany podczas jakiejś imprezy plenerowej, to jak najbardziej można zadbać o doskonałą widoczność elementów identyfikacyjnych marki.

Dlaczego parasol to fajny gadżet reklamowy?

Ponieważ jest bardzo praktyczny, a więc jest niemal pewne, że będzie później używany przez klienta. To pierwsza i najważniejsza korzyść dla firmy. Poza tym mamy do dyspozycji sporą powierzchnię reklamową.

Parasole należą do najchętniej przyjmowanych gadżetów. Paradoksalnie wiele osób ich nie ma, ale często myśli o zakupie. W tym momencie tworzy się wielka szansa dla firmy, która zainwestuje w parasole reklamowe – spełnienie potrzeby jest rewelacyjnym zabiegiem marketingowym i sprawia, że marka staje się znacznie bliższa potencjalnemu klientowi.

Koszt produkcji parasoli reklamowych jest relatywnie niski. Warto jednak postawić na produkt dobrej jakości, aby mieć gwarancję, że będzie on służyć klientom latami.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry