To nie był udany rok dla większości przedsiębiorców. Pandemiczne ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej spowodowały, że wiele biznesów jest pod kreską, a nadal niepewna przyszłość hamuje wszelkie plany inwestycyjne. Mimo to obserwujemy stopniowy wzrost zamówień na gadżety reklamowe, co jest bardzo dobrym znakiem – nie tylko dla naszej branży. Świadczy to o dojrzałości polskiej przedsiębiorczości. Jeśli sam jeszcze się wahasz, czy warto rozdawać gadżety reklamowe w dobie pandemii, to w naszym poradniku znajdziesz 5 powodów, które zdecydowanie za tym przemawiają.
W tym szalonym roku nawet drobne gesty sympatii są więcej niż mile widziane. A właśnie taką funkcję, szczególnie w okresie przedświątecznym, pełnią firmowe gadżety reklamowe. Rozdając upominki swoim klientom czy kontrahentom dasz im powód, by jednak optymistycznie spojrzeli w przyszłość wiedząc, że mają obok siebie solidnego partnera.
Twoja konkurencja z pewnością mocno ograniczyła koszty marketingowe i być może w tym roku nie planuje żadnej większej kampanii wizerunkowej. Możesz i powinieneś to wykorzystać. Zwłaszcza, jeśli jest to konkurencja, która jeszcze do niedawna wydawała się być poza Twoim zasięgiem. Rozdając klientom z tej samej grupy docelowej efektowne gadżety reklamowe, natychmiast zwrócisz ich uwagę na własną markę, co powinno szybko zaprocentować.
W czasach, w których większość firm ledwie wiąże koniec z końcem, udowodnienie stabilności swojego biznesu jest ogromnym atutem i daje nie lada przewagę nad konkurencją. Klienci i kontrahenci będą chcieli nadal współpracować z tymi firmami, które wyszły z kryzysu wzmocnione. Świetnym sposobem na to, aby pokazać siłę biznesu jest właśnie zorganizowanie kampanii wizerunkowej z wykorzystaniem gadżetów reklamowych.
To idealny czas na to, aby przypomnieć o sobie klientom. Świąteczne gadżety reklamowe są bardzo pożądane, każdy lubi je dostawać, tworzą one doskonały grunt pod zacieśnienie relacji biznesowych. Rozdając takie upominki klientom udowodnisz im, że Twoja firma ma się dobrze, że o nich myśli i że chce im uprzyjemnić końcówkę tego wyjątkowo trudnego roku.
Jeśli do tej pory tradycją w Twojej firmie było rozdawanie klientom i kontrahentom świątecznych gadżetów reklamowych, to nie rezygnuj z niej bez naprawdę ważnego powodu. To nie muszą być wcale bardzo kosztowne upominki – liczy się gest i pomysłowość. Postaw na tanie, ale jednocześnie przydatne i efektowne gadżety reklamowe, które wywołają szczery uśmiech na twarzy obdarowanego klienta. To na pewno przyniesie Twojej firmie korzyści w 2021, oby już dużo lepszym roku.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.