Data wpisu: 24.04.2019

Pokaz mody: jak go zorganizować?

Pokaz mody to zdecydowanie jedna z najpopularniejszych atrakcji eventowych. Nie musi to być wcale samodzielna impreza. Pokaz może być elementem wydarzenia biznesowego czy kulturalnego, z czego chętnie korzystają np. galerie handlowe. Organizacja pokazu mody wcale nie jest poza Twoim zasięgiem. Sprawdź, jak to zrobić z głową i za rozsądne pieniądze.

Dlaczego w ogóle warto zorganizować pokaz mody?

Najważniejszym powodem jest to, że pokaz mody zawsze przyciąga tłumy gości. Jeśli więc planujesz zorganizować imprezę otwartą (np. promocję nowego produktu w ogólnodostępnym miejscu), pokaz mody zagwarantuje Ci wysoką frekwencję. Podobnie będzie zresztą w przypadku imprezy zamkniętej, przeznaczonej dla wyselekcjonowanych klientów i partnerów biznesowych. Informacja o tym, że w trakcie wydarzenia zaplanowano pokaz mody, na 100% zwiększy zainteresowanie.

Pokaz mody kojarzy się nam z prestiżem, wielkim światem, elegancją. To imprezy, na których „warto bywać”. Stąd niewykluczone, że na Twoim pokazie pojawią się też wyjątkowo cenni goście, czyli celebryci, gwiazdy i influencerzy. Ci, za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych, mogą nawet zostać ambasadorami Twojej marki, co byłoby wielkim sukcesem.

Gdzie?

Pokaz mody można zorganizować w praktycznie dowolnym miejscu – również pod chmurką. Wystarczy wydzielić miejsce na przebieralnię, stanowiska do make-upu, przygotować wybieg, nagłośnienie i oświetlenie. Oczywiście bardzo to wszystko uprościliśmy, ale faktem jest, że niewielki pokaz mody wcale nie wymaga logistyki na najwyższym poziomie.

Świetnym miejscem na organizację pokazu jest galeria handlowa. Właściciele takich obiektów chętnie udostępniają przestrzeń na wydarzenia związane z modą, bo to przyciąga ludzi i gwarantuje sklepom większe obroty.

Pokaz mody może być również główną atrakcją dowolnej imprezy firmowej o charakterze stricte wizerunkowym – np. gali jubileuszowej organizowanej w hali sportowo-widowiskowej czy wnętrzach eleganckiego hotelu.

No dobrze, ale skąd wziąć tę modę?

Być może zaskoczy Cię informacja, że nawet powszechnie znani polscy projektanci bardzo chętnie organizują swoje pokazy podczas różnych wydarzeń komercyjnych. Problem w tym, że taka współpraca sporo kosztuje. Jeśli masz napięty budżet, to zdecydowanie warto postawić na młodych, lokalnych projektantów.

Można ich znaleźć przez media społecznościowe. Dla takich osób jest to wielka szansa na zaistnienie ze swoimi pracami, dlatego nie będą oczekiwać ani zapłaty, ani tym bardziej ekskluzywnych warunków lokalowych. Taki pokaz, choć bez głośnych nazwisk, również może zapewnić Ci wysoką frekwencję. Zwłaszcza, jeśli poprowadzi go popularny konferansjer, w którego zdecydowanie warto zainwestować.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry