Większość eventów firmowych jest organizowanych z myślą o pracownikach oraz kontrahentach, na których chcemy zrobić bardzo dobre wrażenie i tym samym wzmocnić relacje biznesowe. Takie imprezy mają to do siebie, że potrafią być bardzo głośne i raczej nie sprzyjają spokojnym rozmowom przy lampce dobrego wina. Chyba, że zawczasu pomyślimy o wydzieleniu osobnej strefy VIP, do której wstęp mają tylko najważniejsi goście. Jak zorganizować taką strefę? O czym trzeba pamiętać? Sprawdź nasze porady.
Zacznijmy od najważniejsze kwestii, która często jest jednak bagatelizowana lub nie do końca przypilnowana. Strefa VIP to pomieszczenie, w którym specjalni goście mogą na spokojnie odbyć rozmowy biznesowe czy po prostu zrelaksować się w odpowiednim towarzystwie, bez tłoku i hałasu. Jeśli więc organizujemy event w dużej, otwartej przestrzeni, strefę można wyznaczyć przy pomocy dźwiękoszczelnych ścianek.
Dobrze zorganizowana strefa VIP ma to do siebie, że od razu się wyróżnia. Osoby, które nie mają do niej wstępu, zwykle dość szybko się orientują, że nie powinni przekraczać jej progu i nie potrzebują do tego specjalnych tabliczek informacyjnych. W strefie VIP panuje specyficzny nastrój. Przygaszone światło, znacznie mniejszy tłok, komfortowe meble i wyposażenie wyższej klasy – wszystko to podkreśla wyjątkowość strefy i odpowiada oczekiwaniom specjalnych gości.
Złota zasada: goście VIP nie mogą siedzieć na byle czym. Co prawda spotkaliśmy się już z takim rozwiązaniem, gdzie w wydzielonej strefie goście rozmawiali ze sobą na stojąco racząc się finger foods, ale nie polecamy tego. Znacznie rozsądniej będzie postawić na klasykę, czyli zadbać o to, aby strefa VIP była taką nie tylko z nazwy. Ekskluzywne, wygodne meble można po prostu wypożyczyć, zapewniając tym samym gościom wysoki komfort i zachęcając ich do spędzenia większej ilości czasu na evencie.
Bardzo ciekawym i dobrze sprawdzającym się pomysłem jest zapewnienie osobnej usługi cateringowej tylko dla strefy VIP. Dzięki temu nie ma ryzyka, że wyjątkowi goście będą długo czekać na jedzenie czy obsługę. Dodatkowo warto rozważyć zorganizowanie osobnego baru, oczywiście z barmanem, co zawsze podnosi prestiż strefy i zachęca do przebywania w niej podczas eventu.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.