CSR, czyli społeczna odpowiedzialność biznesu, na szczęście przestała być tylko pustym hasłem. Coraz więcej firm chce się dzielić swoim sukcesem ze słabszymi i potrzebującymi, robiąc to w sposób zorganizowany lub akcyjny – czyli przy okazji różnych imprez. W ten trend oczywiście bardzo dobrze wpisują się eventy firmowe, które są idealną okazją do tego, aby np. zebrać fundusze na szczytny cel, a przy okazji ocieplić wizerunek marki przedsiębiorstwa. Kilka gotowych pomysłów na imprezy firmowe w duchu CSR znajdziesz w naszym poradniku.
To świetna akcja, która na pewno spotka się z zainteresowaniem lokalnych mediów, co już samo w sobie jest sposobem na wypromowanie przedsiębiorstwa. W każdym mieście żyją setki bezdomnych kotów, które potrzebują schronienia na zimę. Można więc zorganizować event, podczas którego pracownicy firmy będą własnymi siłami budować domki – dodatkowo można je ozdobić logotypem marki.
Schroniska dla zwierząt to z jednej strony dramat, a z drugiej miejsca, w których zawsze przyda się pomoc – również komercyjna. W każdej firmie znajdą się pracownicy, którym los bezpańskich zwierząt leży na sercu. Warto ich zaangażować w akcję sprzątania schroniska i naprawiania drobnych usterek, a dodatkowo sfinansować np. zapas karmy dla zwierzaków.
Jeśli firma działa w branży, która jest interesująca, przyszłościowa czy po prostu pozwala na nauczenie się czegoś nowego, to bardzo dobrym pomysłem będzie zorganizowanie wspomnianych warsztatów. Zaproś na nie np. uczniów lokalnej szkoły z klasą integracyjną czy podopiecznych warsztatów terapii zajęciowej. Niech poczują, że mogą robić coś pożytecznego, że są w stanie nauczyć się umiejętności, które mogą się im przydać w pracy zawodowej.
Rodziny dysfunkcyjne nie zawsze są patologiczne. Mogą żyć w biedzie, bez perspektyw na wyjście z kryzysu. Firma może się zaangażować w udzielenie im pomocy czy choćby chwilowe poprawienie ich sytuacji – a szczególnie dzieci. Piknik rodzinny dla takich rodzin będzie świetną, pożyteczną akcją, która na pewno zagwarantuje firmie zaistnienie w lokalnych mediach. Choć i tak najważniejsze jest tutaj szczere pomaganie.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.