Data wpisu: 12.04.2019

Cztery pomysły na atrakcyjny event firmowy w okresie zimowym

Zima nie jest ulubioną porą roku większości Polaków. Złe warunki pogodowe, krótki dzień, wysokie koszty utrzymania domów i mieszkań – to wystarczające argumenty, aby z utęsknieniem wypatrywać wiosny. Okazuje się jednak, że okres zimowy jest świetnym czasem na zorganizowanie eventu firmowego, który wypromuję markę przedsiębiorstwa. Cztery ciekawe pomysły na tego typu imprezę znajdziesz w naszym poradniku.

Impreza ostatkowa

Kto nie lubi świętować końca karnawału? Na imprezę ostatkową można wyciągnąć nawet największego marudę, a Twoja firma powinna to wykorzystać do promocji swojego wizerunku. To świetna okazja, aby zaprosić pracowników i kluczowych klientów np. do restauracji. Tego typu eventy, bardzo łatwe i niedrogie w organizacji, zawsze mają pozytywny wpływ na markę przedsiębiorstwa i umacniają relacje biznesowe.

Wyjazd integracyjny na narty

Nieco „grubszy” kaliber, ale jeśli dysponujesz wolnymi środkami, to zdecydowanie polecamy rozważenie organizacji eventu integracyjnego. Świetnym pomysłem będzie np. ogłoszenie firmowego konkursu dla pracowników i nagrodzenie w ten sposób członków zespołu, którzy mieli największy wkład w rozwój przedsiębiorstwa.

Na wyjazd narciarski warto też zaprosić najważniejszych partnerów biznesowych. Będzie to doskonała okazja do zacieśnienia relacji, zaprezentowania nowej oferty firmy czy po prostu wywołania efektu WOW u kontrahentów, z którymi wiążemy przyszłość przedsiębiorstwa.

Szkolenie nad morzem

Okres zimowy jest bardzo dobrym czasem na zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla pracowników. Dlaczego warto postawić na kierunek nadmorski? Z kilku powodów. Po pierwsze: zimą jest tam znacznie taniej niż w sezonie wakacyjnym. Po drugie: o wiele łatwiej jest znaleźć atrakcyjny hotel z wolnym terminem. Po trzecie: taki wyjazd z pewnością zainteresuje pracowników, którzy nie powinni szukać wymówek, byle tylko uniknąć udziału w szkoleniu.

Promocja w galerii handlowej

Nieprzypadkowo to właśnie zima jest najlepszym okresem dla galerii handlowych, które notują wtedy rekordowe obroty. Zła pogoda, kiepski humor – to sprawia, że o wiele chętniej wybieramy się na zakupy, by poprawić sobie samopoczucie. Galerie bez przerwy szukają też okazji do przyciągnięcia klientów, stąd chętnie nawiązują współpracę z przedsiębiorstwami mającymi pomysł na organizację atrakcyjnego eventu w przestrzeni handlowej. Przynosi to obopólne korzyści.

Organizacja eventu firmowego w okresie zimowym jest szczególnie polecana firmom, które w tym czasie notują tzw. martwy okres i nie chcą dać o sobie zapomnieć klientom.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry