Zima nie jest ulubioną porą roku większości Polaków. Złe warunki pogodowe, krótki dzień, wysokie koszty utrzymania domów i mieszkań – to wystarczające argumenty, aby z utęsknieniem wypatrywać wiosny. Okazuje się jednak, że okres zimowy jest świetnym czasem na zorganizowanie eventu firmowego, który wypromuję markę przedsiębiorstwa. Cztery ciekawe pomysły na tego typu imprezę znajdziesz w naszym poradniku.
Kto nie lubi świętować końca karnawału? Na imprezę ostatkową można wyciągnąć nawet największego marudę, a Twoja firma powinna to wykorzystać do promocji swojego wizerunku. To świetna okazja, aby zaprosić pracowników i kluczowych klientów np. do restauracji. Tego typu eventy, bardzo łatwe i niedrogie w organizacji, zawsze mają pozytywny wpływ na markę przedsiębiorstwa i umacniają relacje biznesowe.
Nieco „grubszy” kaliber, ale jeśli dysponujesz wolnymi środkami, to zdecydowanie polecamy rozważenie organizacji eventu integracyjnego. Świetnym pomysłem będzie np. ogłoszenie firmowego konkursu dla pracowników i nagrodzenie w ten sposób członków zespołu, którzy mieli największy wkład w rozwój przedsiębiorstwa.
Na wyjazd narciarski warto też zaprosić najważniejszych partnerów biznesowych. Będzie to doskonała okazja do zacieśnienia relacji, zaprezentowania nowej oferty firmy czy po prostu wywołania efektu WOW u kontrahentów, z którymi wiążemy przyszłość przedsiębiorstwa.
Okres zimowy jest bardzo dobrym czasem na zorganizowanie szkolenia wyjazdowego dla pracowników. Dlaczego warto postawić na kierunek nadmorski? Z kilku powodów. Po pierwsze: zimą jest tam znacznie taniej niż w sezonie wakacyjnym. Po drugie: o wiele łatwiej jest znaleźć atrakcyjny hotel z wolnym terminem. Po trzecie: taki wyjazd z pewnością zainteresuje pracowników, którzy nie powinni szukać wymówek, byle tylko uniknąć udziału w szkoleniu.
Nieprzypadkowo to właśnie zima jest najlepszym okresem dla galerii handlowych, które notują wtedy rekordowe obroty. Zła pogoda, kiepski humor – to sprawia, że o wiele chętniej wybieramy się na zakupy, by poprawić sobie samopoczucie. Galerie bez przerwy szukają też okazji do przyciągnięcia klientów, stąd chętnie nawiązują współpracę z przedsiębiorstwami mającymi pomysł na organizację atrakcyjnego eventu w przestrzeni handlowej. Przynosi to obopólne korzyści.
Organizacja eventu firmowego w okresie zimowym jest szczególnie polecana firmom, które w tym czasie notują tzw. martwy okres i nie chcą dać o sobie zapomnieć klientom.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.