Torby gastronomiczne, czyli gadżet reklamowy 2w1

Data wpisu: 09.11.2020

W wielu branżach stosowanie toreb reklamowych jest dziś standardem. Swoim klientom wręczają je przede wszystkim sklepy odzieżowe, ale spotykamy je także w drogeriach, sklepach obuwniczych, aptekach, księgarniach czy salonach jubilerskich. Torba, najlepiej papierowa, z jednej strony musi być praktyczna, pojemna i wytrzymała, a z drugiej stanowić efektowny nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki. Te kryteria doskonale spełniają torby gastronomiczne. Dlaczego warto w nie inwestować? W jakich biznesach są one wręcz niezbędne? Tego dowiesz się z naszego poradnika.

Które firmy potrzebują toreb gastronomicznych?

Wbrew pozorom chodzi nie tylko o lokale gastronomiczne oferujące dostawy jedzenia na wynos – choć rzeczywiście to one są głównymi odbiorcami takich toreb. W praktyce natomiast torby gastronomiczne przydają się wszędzie tam, gdzie serwujemy jedzenie czy sprzedajemy produkty spożywcze. Mamy tutaj na myśli chociażby:

  • restauracje (w torbę gastronomiczną można zapakować porcję jedzenia, której gość nie dał rady zjeść przy stoliku),
  • bary szybkiej obsługi,
  • sklepy garmażeryjne,
  • sklepy mięsne,
  • sklepy z ekologiczną żywnością,
  • firmy cateringowe, w tym oferujące gotowe zestawy żywieniowe na cały dzień (tzw. dieta pudełkowa).

Jak widać zastosowanie toreb gastronomicznych jest naprawdę szerokie. Jeśli działasz w którejkolwiek z tych branż, to poważnie rozważ zainwestowanie w takie praktyczne gadżety, które z jednej strony ułatwią życie Twoim klientom oraz pracownikom, a z drugiej będą stanowić ważny element promocji wizerunku marki.

Dlaczego torby gastronomiczne są takie fajne?

Po pierwsze dlatego, że są super praktyczne. Obecnie standardem jest wykonywanie toreb gastronomicznych z wysokiej jakości papieru. Jest to działanie proekologiczne, co już samo w sobie powoduje wzrost atrakcyjności marki. Ponadto taką torbę można łatwo zutylizować lub użyć jej ponownie, na przykład do przyniesienia zakupów z dyskontu. Pamiętajmy, że torby gastronomiczne charakteryzują się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne, m.in. posiadają wzmocnione dno.

Z punktu widzenia właściciela firmy działającej w obszarze gastronomii, torby mają tę zaletę, że pozwalają w bardzo atrakcyjny sposób zaprezentować markę – i to nie tylko samemu klientowi, ale też każdej osobie, która mija go na ulicy. Mamy tutaj do dyspozycji sporą powierzchnię do zadrukowania, torby można też zaprojektować w taki sposób, aby były unikalne i natychmiast wyróżniały markę na tle konkurencji. A tak, jak powszechnie wiadomo, akurat w branży gastronomicznej jest ogromna.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy