W każdej branży mamy do czynienia z cyklami. Zmiana trendów jest procesem zupełnie naturalnym, który przynosi nam wciąż nowe produkty i usługi, jednocześnie zmiatając z rynku te, które nie budzą już zainteresowania klientów. Branża gadżetów reklamowych rządzi się jednak swoimi prawami. Są takie upominki, które teoretycznie już dawno powinny odejść do lamusa, a jednak nadal są chętnie wybierane przez firmy i ciepło przyjmowane przez klientów. Najbardziej znamienne przykłady takich gadżetów podajemy w naszym poradniku.
Nie ma firmy, która inwestując w gadżety reklamowe nie wybierałaby również kalendarzy – czy to książkowych, czy na ścianę lub biurko. Gdybyśmy jednak spojrzeli na tę sprawę obiektywnie, to doszlibyśmy do wniosku, że takie gadżety nie mają już racji bytu. Przecież większość z nas i tak korzysta z kalendarza w komputerze czy telefonie. Mimo to kalendarze drukowane nadal trzymają się mocno i stanowią standardowy wybór na upominek świąteczno-noworoczny.
Są z nami już od dobrych kilkunastu lat i nic nie wskazuje na to, aby miały szybko trafić na śmietnik historii. Nośniki USB nadal są całkiem przydatne i większość z nas chętnie z nich korzysta, co teoretycznie nie powinno mieć już miejsca – przecież mamy do dyspozycji usługi cloudingowe. Mimo to pendrive wciąż jest chętnie wybieranym gadżetem reklamowym i to się jeszcze długo nie zmieni.
Ręka w górę, kto w ostatnim czasie napisał odręcznie list czy ofertę dla klienta. Długopisy są wręcz sztandarowym przykładem gadżetu reklamowego, który powinien powoli schodzić ze sceny, a jednak te produkty wciąż są masowo zamawiane przez firmy. Wynika to z faktu, iż pomimo powszechnej dostępności komputerów nadal wielokrotnie w ciągu dnia musimy a to coś zakreślić, a to coś wypełnić, a to zaadresować kopertę itd.
Z pióra korzysta pewnie już tylko garstka osób, co nie zmienia faktu, że wciąż jest to bardzo chętnie wybierany gadżet reklamowy. Pióro wieczne idealnie sprawdza się w roli upominku biznesowego dla ważnego kontrahenta, na co wpływa przede wszystkim jego efektowny wygląd i wysoka klasa prezentu. Trudno więc wyobrazić sobie, aby w przewidywalnej przyszłości pióra wieczne przestały być wykorzystywane w kampaniach marketingowych i wizerunkowych marek.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.