Data wpisu: 26.07.2022

Konferencja firmowa na żywo – w czym jest lepsza od konferencji online?

Minione dwa lata były szalenie trudne dla branży eventowej. Brak możliwości organizowania spotkań w większym gronie zmusił firmy do zrezygnowania z klasycznych konferencji, imprez, szkoleń i wyjazdów integracyjnych. Tę niszę udało się dość szybko zagospodarować dzięki narzędziom online – eventy w Internecie zyskały ogromną popularność, ale na szczęście powoli wracamy do względnej normalności. Obecnie otrzymujemy coraz więcej zapytań o możliwość zorganizowania np. konferencji firmowej na żywo, która pod kilkoma względami dystansuje tę przeprowadzoną w formule online.

Bezcenny networking

Konferencja firmowa na żywo jest doskonałą okazją do nawiązania kontaktów biznesowych. Biorą w niej udział przedstawiciele różnych przedsiębiorstw, z którymi można porozmawiać w kuluarach, wymienić się wizytówkami, a przede wszystkim zrobić na nich znakomite wrażenie wysokim poziomem merytorycznym i organizacyjnym wydarzenia.

„Wyrwanie się” z biura i z domu

Nie ma co ukrywać, że większość profesjonalistów zwyczajnie tęskni za wydarzeniami organizowanymi na żywo. Eventy online mają swoje zalety, natomiast na dłuższą metę są męczące i mało atrakcyjne. Przychodzi taki moment, kiedy wolimy wyjść z domu czy z biura i spotkać się z innymi profesjonalistami twarzą w twarz, zaspokajając tym samym potrzeby i biznesowe, i socjalizacyjne.

Większy prestiż

Nawet najlepiej zorganizowana konferencja online nie ma tak prestiżowego statusu jak wydarzenie na żywo. Jeśli celem eventu jest podbudowanie marki przedsiębiorstwa, zrobienie dobrego wrażenia na uczestnikach, a także zyskanie rozgłosu w branży, to konferencja na żywo jest o wiele lepszym wyborem niż ta online. Taki event sygnalizuje spory potencjał przedsiębiorstwa i sprawia, że oferta firmy może wzbudzić o wiele większe zainteresowanie wśród klientów.

Pamiętaj

Konferencja firmowa na żywo to świetny sposób na wzmocnienie wizerunku marki organizatora.

Możliwość bezpośredniego dotarcia do potencjalnych klientów i kontrahentów

W konferencjach firmowych bardzo często biorą udział branżowi profesjonaliści, którzy szukają nowych kontaktów i partnerów do realizacji konkretnych projektów. Konferencja stwarza warunki do tego, aby zaprezentować potencjał przedsiębiorstwa, jego zaplecze oraz dokonania – nie ogranicza się to wyłącznie do oficjalnych wystąpień czy prezentacji, ale w grę wchodzą również osobiste rozmowy przy kawie, które umożliwiają skrócenie dystansu i zbudowanie wzajemnego zaufania.

Atrakcyjna formuła wydarzenia

Konferencje organizowane w formule stacjonarnej są o wiele ciekawsze dla uczestników i tym samym mogą przyciągnąć większą liczbę gości wydarzenia. Profesjonaliści chcą się spotykać we własnym gronie, poznawać nowych ludzi, zdobywać kontakty, a przy okazji zjeść coś dobrego, wypić kawę w adekwatnym towarzystwie i uzupełnić wiedzę. Dlatego konferencje na żywo budzą znacznie większe zainteresowanie niż te online.

Planujesz już konferencję firmową na żywo? Zadbamy o perfekcyjną organizację tego wydarzenia! Skontaktuj się z nami, przedstaw nam zarys pomysłu, a w odpowiedzi otrzymasz wstępną, niezobowiązującą ofertę. Soluma Event zapewni Ci kompleksową obsługę, od opracowania scenariusza imprezy, przez logistykę, aż po przygotowanie zaproszeń, koordynację i promocję wydarzenia.

 

 


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry