Jedną z popularnych strategii marketingowych z wykorzystaniem gadżetów reklamowych jest dopasowywanie ich do aktualnych wydarzeń w branży, polityce, ale też zmieniających się pór roku. Ponieważ właśnie z przytupem wkroczyliśmy w okres jesieni, warto pomyśleć o tym, w jaki sposób zagwarantować swojej marce bliski kontakt z klientami. Idealnie nadają się do tego gadżety reklamowe jednoznacznie kojarzące się z jesienią. Są nie tylko efektowne, ale przede wszystkim praktyczne – zwłaszcza w okresie słoty. Kilka propozycji zebraliśmy w naszym poradniku.
Jeden z oczywistych pomysłów, co wcale nie oznacza, że takie parasole nie wzbudzą zainteresowania wśród klientów marki. Wprost przeciwnie. Z naszego doświadczenia wynika, że akurat parasole reklamowe należą do czołówki najchętniej przyjmowanych, a tym samym najbardziej pożądanych gadżetów w naszym kraju. Wpływ na to ma zarówno ich przydatność, jak i niezła estetyka. Poza tym elegancki parasol kojarzy się z upominkiem z wyższej półki, co wcale nie musi mieć odzwierciedlenia w jego cenie.
Tutaj wybór jest bardzo szarooki, przy czym na jesienną słotę szczególnie polecalibyśmy pikowane bezrękawniki. Są super praktyczne, idealne na okres przejściowy w pogodzie, a przy tym naprawdę fajnie się noszą. Taki bezrękawnik, z dyskretnie umieszczoną reklamą firmy, może być hitem kampanii marketingowej i jednym z głównych powodów wzrostu zainteresowania marką w grupie docelowej.
Jesień kojarzy się nam z wilgocią, chłodem, długimi wieczorami i nieprzyjemnymi porankami. Niewiele rzeczy równie skutecznie poprawia nastrój w takich warunkach, jak kubek gorącej herbaty czy kawy. Najlepiej taki, jaki możemy zabrać ze sobą do samochodu. Kubki termiczne są świetnymi gadżetami reklamowymi, które polecamy z uwagi na ich praktyczność, efektowny design oraz fakt, iż obdarowani klienci korzystają z nich przez bardzo długi czas – również w czasie wakacji.
Trudno bardziej oczywistą propozycję – może poza wspomnianymi wcześniej parasolami. Kurtki przeciwdeszczowe idealnie sprawdzają się w okresie jesiennym, a do tego mówimy tutaj o bardzo pożądanych i lubianych przez klientów gadżetach, które praktycznie nigdy nie trafiają do kosza czy nawet na dno szafy. To praktyczny, efektowny gadżet, skutecznie promujący markę i budujący sympatię do niej w grupie docelowej
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.