Data wpisu: 16.02.2016

Gadżety reklamowe nie tylko dla klientów. 7 pomysłów na ich wykorzystanie w firmie

Możesz nawet nie zdawać sobie z tego sprawy, ale w rzeczywistości promujesz swoją firmę na każdym kroku. Tworzenie jej wizerunku jest procesem uzależnionym nie tylko od cyklicznie prowadzonych działań marketingowych. Tak naprawdę każdego dnia, podczas spotkań z klientami, wysyłania korespondencji czy zwykłej obecności firmy w przestrzeni publicznej, masz okazję do jej promowania. Bardzo pomogą Ci w tym gadżety reklamowe – nie myśl o nich wyłącznie w kategoriach upominków dla klientów. Potraktuj je również, jako świetne narzędzia do wzmacniania rozpoznawalności firmy. Mamy na to 7 pomysłów.

  1. Koszulki z logo firmypodstawowy gadżet, który możesz spokojnie wykorzystać do promowania firmy. Bardzo fajny i sprawdzony sposób szczególnie w branżach usługowych, gdy Twoi pracownicy wykonują swoje zadania u klienta. Firmowy uniform zwiększa ich wiarygodność i profesjonalizm. Logo mogą zauważyć osoby postronne, które zapamiętają znak i wykorzystają to w momencie, gdy także będą potrzebować świadczonych przez Ciebie usług.
     
  2. Garnitur – wiesz o tym, że masz możliwość zaliczenia zakupu garnituru w poczet kosztów uzyskania przychodu? Jednak wyłącznie wtedy, gdy jest on wyraźnie oznakowany identyfikacją wizualną Twojej firmy. Wystarczy pięknie wyszyte logo na klapie marynarki. Taki garnitur jest profesjonalnym, eleganckim gadżetem reklamowym.
     
  3. Torba na laptopa lub teczka – jeśli spotykasz się z klientami, to powinieneś zadbać o profesjonalny wygląd. Garnitur z logo już masz, pora więc na ważny atrybut każdego biznesmena, czyli aktówkę, opcjonalnie torbę na laptopa. Zrobisz duże wrażenie, jeśli wyjmiesz dokumenty z teczki wykonanej z wysokiej jakości skóry oraz ozdobionej znakiem firmowym Twojej marki.
     
  4. Koperta firmowa – papeteria może i powinna być naturalnym nośnikiem identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Jeśli prowadzisz z klientami klasyczną korespondencję, wówczas wysyłaj listy w oznakowanej kopercie, a pisma twórz na papierze firmowym. To wygląda bardzo profesjonalnie i wzmacnia wizerunek firmy.
     
  5. Obudowa telefonu lub tabletu rynek gadżetów reklamowych jest niemal nieograniczony i nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zamówił dla swojej firmy obudowy do telefonów pracowników lub tabletów z logo marki. To drobiazg, ale łatwy do zauważenia – jest bardzo prawdopodobne, że kontrahent z ciekawości zapyta, skąd masz takie cudo. Możesz iść o krok dalej i zamówić nawet obudowę do laptopa.
     
  6. Materiały piśmiennicze – w każdej firmie są niezbędne (choć w większości korzystamy już niemal wyłącznie z komputerów). Długopisy, pióra, notatniki – to wszystko powinno być oznakowane elementami identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Nie tylko pomaga utożsamiać się z firmą jej pracownikom, ale także przydaje się podczas wizyt klientów. Pewnie wiesz, jak lubią oni zabierać ze sobą różne biurowe drobiazgi.
     
  7. Elementy dekoracyjne – siedziba Twojej firmy powinna zostać urządzona w taki sposób, aby po wejściu do niej nikt nie miał wątpliwości, gdzie się znalazł. Dlatego fajnym pomysłem jest zamówienie kreatywnych gadżetów reklamowych mogących posłużyć za elementy dekoracji. Przykład? Pięknie oprawione zdjęcia pracowników na tle logo, znak firmowy w formie sztukaterii umieszczony na ścianie itd.
     

Gadżety reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie, także dla zamawiającej je firmy. Pomyśl o tym, bo promocji nigdy za wiele.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry