Data wpisu: 28.11.2022

Gadżety reklamowe dla preppersa, czyli propozycja dla zwolenników real-time marketingu

Real-time marketing to strategia polegająca na podejmowaniu działań marketingowych w kontekście aktualnych wydarzeń. Dobrym przykładem będzie tutaj trwający i nasilający się kryzys energetyczny. Oczywiście nie ma w tym nic zabawnego, natomiast marki biznesowe z powodzeniem mogą wykorzystać ten trudny czas na swoją korzyść. W jaki sposób? Wystarczy zorganizować kampanię marketingową z udziałem gadżetów reklamowych dla preppersów. Rozdając je klientom na pewno przykujesz ich uwagę i wzbudzisz zainteresowanie Twoją marką. Kilka pomysłów na takie gadżety znajdziesz w naszym artykule.

Niezawodna latarka

Bez latarki ani rusz, gdy – odpukać! – ziści się zapowiadany scenariusz blackoutu. Dobra latarka przyda się w domu, w warsztacie, w lesie, podczas wieczornego biegania etc. Warto obdarować klientów latarkami z nieco wyższej półki, na przykład z wbudowanym akumulatorem (są tańsze w eksploatacji) czy o wzmocnionej obudowie.

Zapalniczka

Nawet osoby niepalące powinny mieć w domu co najmniej jedną zapalniczkę, która przyda się w kryzysowym momencie – choćby do odpalenia świec czy kuchenki gazowej. Efektowna zapalniczka imitująca kultowe produkty marki Zippo to bardzo fajny gadżet, który z pewnością zrobi duże wrażenie na obdarowanych klientach.

Lampa naftowa

Nieco zapomniane lampy naftowe szybko wracają do łask. To również ciekawy pomysł na gadżet reklamowy. Obdarowani klienci z pewnością będą zainteresowani kontekstem upominku, co może być wstępem do dłuższej rozmowy i zacieśnienia relacji – nie tylko na niwie biznesowej. Poza tym lampa to bardzo praktyczny przedmiot, niezastąpiony w czasie dłuższej przerwy w dostawach energii, przydatny również w ogrodzie.

Podstawowa apteczka

Wielu z nas nie ma w domu żadnej apteczki, poza tą w samochodzie. Dlatego gotowa, podstawowa apteczka może być bardzo fajnym gadżetem reklamowym wręczanym klientom. Można na niej łatwo umieścić logo marki, która od tej pory będzie budzić skojarzenia z bezpieczeństwem, zaufaniem, przezornością.

Multitool

Nieco droższy gadżet, który warto wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii marketingowej skierowanej do klientów wyższego szczebla – na przykład managerów, osób decyzyjnych w przedsiębiorstwach z tej samej branży etc. Multitool jest szalenie praktycznym gadżetem reklamowym, świetną alternatywą dla standardowych artykułów piśmienniczych. W przypadku tego gadżetu można mieć pewność, że obdarowani klienci będą korzystać z upominku, co przełoży się na ich sympatię w stosunku do promowanej marki biznesowej.

Gadżety reklamowe dla preppersa to oczywiście tylko jedna z inspiracji. Jeśli szukasz czegoś innego, na przykład upominków o typowo biznesowym charakterze, to koniecznie zajrzyj do naszych katalogów. Znajdziesz w nich ogromny wybór propozycji dla firm z każdej branży.

Skontaktuj się też z nami i zapytaj o aktualną ofertę na dostarczenie gadżetów reklamowych oznakowanych elementami identyfikacji wizualnej Twojej marki.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry