Data wpisu: 05.07.2023

Gadżety reklamowe dla placówki bankowej – poznaj najlepsze propozycje

W 2022 roku polskie banki zanotowały rekordowy wzrost zysków, co było spowodowane głównie znacznymi podwyżkami stóp procentowych. Prowadzenie biznesu w branży bankowej jest więc – pisząc eufemistycznie – całkiem opłacalne. Dotyczy to również prywatnych placówek działających w formule ajenta. Jeśli masz własną placówkę bankową lub planujesz jej otwarcie, to bardzo dobrym pomysłem na zyskanie sympatii klientów jest rozdawanie im gadżetów reklamowych. Kilka propozycji znajdziesz w naszym artykule.

Baloniki reklamowe

Zacznijmy od najtańszej propozycji, która jest wręcz oczywistym wyborem w przypadku otwarcia placówki bankowej czy np. jej rebrandingu. Baloniki to niedrogi, sympatyczny gadżet, który z miejsca wzbudzi sympatię do marki banku – zwłaszcza, jeśli klienci odwiedzą placówkę ze swoimi dziećmi. Tym samym marka będzie już zawsze kojarzyć się im z czymś przyjemnym, co może dać podwaliny pod wieloletnią współpracę.

Pendrive

Nośniki USB wcale nie odchodzą do lamusa, po prostu zmienia się ich funkcja. Dziś można je wykorzystywać chociażby do przekazywania klientom różnego rodzaju materiałów i dokumentów w formie cyfrowej. Nie dość, że jest to wygodne, to jeszcze wspiera markę banku, jako dbającego o środowisko (oszczędzanie papieru).

Przybory piśmiennicze

Kolejna propozycja z kategorii must have. Przybory piśmiennicze to klasyczne gadżety reklamowe, które doskonale korespondują z placówką bankową pod względem znaczeniowym. Klient, który przychodzi do banku podpisać umowę, powinien otrzymać firmowy długopis – to symboliczny, ale jakże ważny z wizerunkowego punktu widzenia gest.

Kalendarze

W ramach działań promocyjnych warto również zainwestować w kalendarze, czy to ścienne, biurkowe czy książkowe. Są to bardzo pożądane gadżety – dość napisać, że mało kto dziś kupuje kalendarze, licząc po prostu na to, że zawsze otrzyma taki gadżet od jakiejś firmy.

Kubek z logo banku

Niedrogi, a niezwykle skuteczny gadżet, którego siła polega na tym, że jest utylitarny. Obdarowany klient niemal na pewno będzie korzystać z kubka na co dzień, tym samym zachowując stały kontakt z marką banku, która będzie budzić w nim pozytywne skojarzenia z miłymi chwilami przy kawie czy herbacie.

Chcesz zamówić gadżety reklamowe dla Twojej placówki bankowej? Zapraszamy do kontaktu – błyskawicznie przygotujemy dla Ciebie bardzo dobrą ofertę.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry