W Polsce mamy ponad 22 miliony kierowców, co oznacza, że istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, iż wśród Twoich klientów znajdują się osoby zmotoryzowane. Warto o tym pamiętać na etapie wyboru gadżetów reklamowych do najbliższej kampanii marketingowej. Jeśli planujesz rozdawać gadżety klientom, nawet przypadkowo napotkanym osobom (np. podczas targów czy eventu plenerowego), to dobrym, bezpiecznym pomysłem będzie postawienie na gadżety reklamowe dla kierowców. Oto kilka ciekawych propozycji.
Kable USB
We współczesnych samochodach znajdują się już porty USB, które służą najczęściej do odtwarzania muzyki z telefonu, ładowania smartfonu czy uruchomienia Android Auto/Apple CarPlay. Każdy kierowca zgodzi się, że kabli USB nigdy za wiele, ponieważ te często się psują w wyniku przewożenia w samochodzie.
Uchwyty do telefonów
Nie każdy ma szczęście posiadania zestawu głośnomówiącego w samochodzie czy systemu nawigacji satelitarnej. Stąd wielu kierowców siłą rzeczy używa telefonu w czasie jazdy, chociażby właśnie w funkcji nawigacji mobilnej. Aby było to bezpieczne i komfortowe, konieczne jest zastosowanie uchwytu – mocowanego czy to do kratki wentylacyjnej, czy szyby. Taki uchwyt może być hitem wśród gadżetów promujących Twoją firmę.
Uchwyty do tabletów
Nieco większe uchwyty do tabletów, najczęściej mocowane do zagłówka fotela kierowcy lub pasażera, to coś, co przyda się w każdej rodzinie – zwłaszcza często i daleko podróżującej. Rozdając taki gadżet klientom będącym i kierowcami, i rodzicami, wyrządzisz im dużą przysługę, co z pewnością będzie mieć pozytywny wpływ na postrzeganie Twojej marki biznesowej.
Ładowarki USB
Takie ładowarki mają formę wtyków do gniazda zapalniczki na 12V. Są super praktyczne, szczególnie w samochodach, które nie posiadają portów USB lub dają one zbyt niskie napięcie do szybkiego naładowania telefonu czy tabletu.
Zestaw pierwszej pomocy
Tutaj mała podpowiedź: przygotowanie i wręczenie takiego zestawu warto połączyć z zaangażowaniem się marki w działania społeczne, na przykład sponsoring akademii bezpiecznej jazdy, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy czy zajęć edukacyjnych dla dzieci. Wówczas skuteczność i wartość marketingowa kampanii będzie zwielokrotniona.
Torby do bagażnika
Wielu kierowców ma ciągły bałagan w bagażniku, co wynika z jego skromnego wyposażenia i np. braku stosownych kieszeni na drobiazgi. Torby do bagażnika, które mocuje się na rzep, są super praktyczne i każdy kierowca ucieszy się z takiego upominku.
Zainspirowaliśmy Cię? Chcesz wykorzystać niektóre z tych gadżetów w najbliższej kampanii marketingowej? Zapraszamy do kontaktu – otrzymasz od nas indywidualną ofertę na produkcję i oznakowanie dowolnych gadżetów reklamowych, również tych dla kierowców.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.