Data wpisu: 28.12.2023

5 pomysłów na wykorzystanie gadżetów USB w promocji swojego biznesu

Gadżety reklamowe, w szczególności te zaliczane do szerokiej kategorii elektroniki użytkowej, robią furorę w kampaniach marketingu bezpośredniego. Firmy chętnie w nie inwestują, ponieważ widzą realne efekty tych działań w postaci zwiększenia bazy klientów czy rozpoznawalności marki. Jeśli przymierzasz się do zakup gadżetów USB na potrzeby promocji Twojego biznesu, natomiast nie masz jeszcze pomysłu na ich wykorzystanie, to skorzystaj z naszych inspiracji. Oto 5 dobrych sposobów na zaangażowanie gadżetów USB w działania promocyjne marki przedsiębiorstwa.

Rozdawanie klientom podczas eventów biznesowych

To najczęstsza funkcja gadżetów USB. Są to na tyle atrakcyjne upominki, że śmiało można je rozdawać klientom podczas wszelkiego rodzaju akcji marketingu bezpośredniego, jak targi, konferencje, szkolenia, gala firmowa etc. Oczywiście pamiętajmy, aby zawsze dopasować charakter gadżetu do rangi obdarowanej osoby.

Przykładowo: tanie nośniki USB w plastikowej obudowie mogą być rozdawane szeregowym klientom, również przypadkowym osobom. Jeśli jednak chcesz zrobić wrażenie na kimś decyzyjnym, to zainwestuj w partię gadżetów premium, np. w metalowej obudowie.

Nagrody

Gadżety USB spokojnie mogą pełnić funkcję prezentów czy drobnych upominków w różnego rodzaju konkursach, zarówno organizowanych wewnętrznie, jak i obliczonych na zwiększenie rozpoznawalności marki – na przykład odbywających się na antenie lokalnej stacji radiowej, w której marka wykupiła pakiet reklamowy.

Wyposażenie pracowników

Gadżety USB bezwzględnie powinny znaleźć się na wyposażeniu pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Przykładowo: jeśli przedstawiciel handlowy uruchomi podczas spotkania prezentację nagraną na firmowy pendrive, to taki detal może wspierać wizerunek marki przedsiębiorstwa i naprawdę zrobić dobre wrażenie na kliencie.

Dodatki do zakupu

Drobne upominki, jakimi są gadżety USB, nie stanowią dużego obciążenia finansowego dla przedsiębiorstwa, natomiast mają sporą wartość w oczach klientów. Dodając np. pendrive do każdego zamówienia złożonego w Twoim sklepie internetowym, dajesz klientowi konkretny powód, dla którego powinien wydać pieniądze właśnie u Ciebie. Taki gratis naprawdę może mieć moc sprawczą.

Wydarzenie branżowe

Tutaj dobrym przykładem będzie konferencja dla przedstawicieli branży, podczas której chcesz wzmocnić wizerunek Twojej marki biznesowej. Rozdając uczestnikom gadżety reklamowe, w tym USB, z pewnością osiągniesz zamierzony efekt – oczywiście pod warunkiem zadbania o wartość merytoryczną wydarzenia.

Każdy z tych pomysłów ma tę zaletę, że ostatecznie pozwala dotrzeć z przekazem marketingowym do osób, które znajdują się w grupie docelowej marki przedsiębiorstwa. Pozostawiamy również po sobie wartościowy ślad w postaci gadżetu, który w przyszłości może zadziałać na korzyść marki, gdy klient będzie podejmować decyzję zakupową czy biznesową.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry