Data wpisu: 14.05.2020

Prezenty dla uczestników konferencji: kilka ważnych wskazówek

Konferencja biznesowa, naukowa czy branżowa zawsze jest świetną okazją do tego, aby pozyskać cenne kontakty. Uczestnicy wydarzenia, o ile są zadowoleni z poziomu merytorycznego i jakości organizacji, chętnie nawiążą w przyszłości relacje zawodowe z głównym organizatorem konferencji – czy to, jako kontrahenci, czy też pracownicy. Aby ich do tego dodatkowo zmobilizować, warto wręczyć im prezenty na samo zakończenie eventu. Nie powinny to być jednak upominki przypadkowe. Garść przydatnych wskazówek znajdziesz w naszym poradniku.

Prezenty związane z tematem konferencji

To bardzo ważne, aby nawet kilka tygodni po konferencji osoba oglądająca upominek mogła go bez problemu przypisać do konkretnej imprezy. Mnóstwo uczestników tego typu eventów bierze udział w wielu następujących po sobie konferencjach. Chcąc mieć pewność, że dany gość dobrze zapamięta akurat naszą imprezę, warto zadbać o czytelne powiązanie gadżetu z tematem przewodnim konferencji. Jeśli przykładowo była to konferencja dla księgowych i doradców podatkowych, to aż prosi się, aby obdarować uczestników wysokiej klasy kalkulatorem oraz zestawem przyborów biurowych.

Dobra prezentacja marki organizatora

Kolejna bardzo istotna kwestia. Wybierając upominki dla uczestników konferencji trzeba zwrócić baczną uwagę na to, czy dają nam one szerokie możliwości w zakresie umieszczenia na nich elementów identyfikujących markę organizatora – chociażby jej logotyp. Dzięki temu uczestnicy nie tylko będą mogli łatwo powiązać prezent z konkretną firmą, w której konferencji brali udział, ale także przekonają się, że mieli do czynienia z poważnym biznesem, dbającym i promującym swój wizerunek.

Coś wartościowego i przydatnego

Najlepsze upominki biznesowe to takie, które z jednej strony są efektowne i łatwo zapadają w pamięć, a z drugiej są przydatne w codziennym użytku. Praktyczne prezenty są szczególnie pożądane przez uczestników różnych imprez branżowych. Takie gadżety nie trafiają od razu do śmietnika, często towarzyszą obdarowanej osobie miesiącami. Do tej kategorii można zaliczyć chociażby nośniki USB, gadżety Bluetooth czy akcesoria piśmiennicze.

Personalizacja

Bardzo dobrym pomysłem na uatrakcyjnienie gadżetów rozdawanych uczestnikom konferencji będzie ich spersonalizowanie. Warto tutaj wykorzystać chociażby technologię grawerowania laserowego, aby umieścić na gadżetach trwały grawerunek np. z datą wydarzenia, tytułem konferencji oraz imieniem i nazwiskiem obdarowanego uczestnika. Takie gadżety są bardzo pożądane, efektowne, a przy tym od razu budują więź na linii organizator-uczestnik, co z pewnością zaowocuje w przyszłości.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry