Data wpisu: 08.11.2016

Kurtka z logo firmy – świetny pomysł na gadżet reklamowy!

Odzież reklamowa to jeden z najszerszych działów gadżetów. Firmy mogą umieścić swoje logo na praktycznie dowolnym elemencie garderoby. W ostatnich latach szczególnie popularne stały się kurtki, szczególnie outdoorowe, czyli wygodne, wytrzymałe i uniwersalne. Taki gadżet spełnia wszystkie warunki skuteczności. Dlaczego? Przeczytaj.

Kurtka reklamowa – każdy by taką chciał

Oczywiście zależy to od jakości samej kurtki, jednak generalnie taki gadżet na pewno nie zostanie zignorowany przez obdarowaną osobę. Porządnie wykonana kurtka z wieloma kieszeniami, chroniąca od wiatru, ciepła i przeciwdeszczowa, przyda się każdemu. To świetny pomysł na prezent zarówno dla narciarza, jak i fana pieszych wędrówek, żeglarza, wspinacza.

Pamiętaj

Wręczając taki gadżet firma zyskuje wizerunkowo, ponieważ nie tylko udowadnia, że inwestuje w zacieśnienie kontaktów z klientami, ale także odpowiada na ich potrzeby i zainteresowania.

Nie przesadzać z identyfikacją wizualną

Kurtka reklamowa musi oczywiście spełniać podstawowy warunek, jakim jest skuteczne prezentowanie logo firmy. Jednak warto powstrzymać się przed pokusą wyprodukowania kurtki, która będzie jedną wielką tekstylną reklamą. Dlaczego?

Ponieważ mało kto będzie chciał taką kurtkę nosić. Pewnie trafi ona do szafy, w ostateczności będzie wykorzystywana w garażu. Nie o to chodzi. Kurtka reklamowa powinna być przygotowana ze smakiem. Prezentować logo firmy, ale w sposób subtelny, gustowny. W zupełności wystarczy umieszczenie znaku firmowego na klapie, rękawie czy sercu. Dzięki temu kurtka zachowa walory promocyjne, ale nie straci na użyteczności i wyglądzie.

Kurtka reklamowa dla pracowników

Inaczej jest w sytuacji, gdy firma zamierza wyposażyć w kurtki swoich pracowników, np. przedstawicieli handlowych. Wówczas należy przede wszystkim zadbać o dwie rzeczy:

  • Schludny wygląd kurtki
  • Skuteczną prezentację logo i nazwy firmy

Chodzi przecież o to, aby pracownik był od razu identyfikowany z firmą, którą reprezentuje. Nie może jednak przypominać hostessy czy chodzącego szyldu. Trzeba tutaj znaleźć złoty środek – w praktyce jest nim umieszczenie elementów identyfikacji wizualnej marki na plecach i na sercu.

Estetyczna, dobra jakościowo, praktyczna kurtka firmowa, jest bardzo skutecznym nośnikiem elementów wizerunkowych marki. Sprawdzi się w roli efektownego gadżetu dla kontrahentów i klientów, ale także uniformu dla pracowników.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry