Data wpisu: 03.06.2020

Jak możesz wykorzystać konferencję firmową do promocji marki przedsiębiorstwa?

Konferencje kojarzą się nam raczej z dużymi imprezami organizowanymi przez branżowych gigantów. Okazuje się jednak, że jest to format eventowy dostępny również dla mniejszych firm – zwłaszcza tych, które chcą wzmocnić swój wizerunek, pozyskać nowe kontakty biznesowe i zdobyć zaufanie potencjalnych kontrahentów. Jeśli nigdy wcześniej tego nie próbowałeś, to czas najwyższy przekonać się o skuteczności konferencji firmowej. Dowiedz się, jakie korzyści możesz odnieść z jej organizacji.

Pokazanie się w branży

To bardzo duża korzyść dla Twojej firmy, ponieważ warto mieć rozpoznawalną markę w branży. Daje to nadzieję na to, że inne, większe przedsiębiorstwa zaczną brać Cię pod uwagę na etapie poszukiwania np. podwykonawcy. Poza tym firmy, które mają silną markę w swojej branży, zawsze osiągają wyraźną przewagę nad konkurencją – wielu klientów preferuje nawiązywanie współpracy z branżowymi liderami, z góry odrzucając oferty anonimowych przedsiębiorstw.

Udowodnienie profesjonalizmu

Konferencja firmowa jest doskonałą okazją do tego, aby przełamać branżowe lody i wyjść z cienia, udowadniając innym, większym firmom, że oto w ich branży pojawił się nowy gracz, na którego warto zwrócić uwagę. Aby jednak osiągnąć taki efekt bezwzględnie trzeba zadbać o doskonałe przygotowanie konferencji od strony zarówno organizacyjnej, jak i czysto merytorycznej. Tutaj nie ma miejsca na półśrodki.

Uczestnicy konferencji muszą ulec efektowi WOW i po prostu być pod wrażaniem tak wystąpień ekspertów, jak i chociażby klasy obiektu, jakości cateringu, gadżetów konferencyjnych, obsługi etc.

Prezentacja oferty w starannie wyselekcjonowanej grupie klientów

Bardzo dużą zaletą konferencji firmowej jest to, że – w odróżnieniu od chociażby targów – raczej nie biorą w nich udziału osoby przypadkowe, będące tylko „oglądaczami”. To miejsce dla profesjonalistów, których przyszłe wybory mogą mieć bardzo istotny wpływ na rozwój firmy organizującej ten event.

Skoro gromadzisz w jednym miejscu przedstawicieli branży i jej stałych klientów, to o wiele łatwiej będzie Ci dotrzeć do grupy docelowej produktu czy usługi. Masz również świetną okazję na zdobycie bezpośrednich kontaktów do ważnych przedstawicieli branży.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry