Zaufanie. To słowo jest dziś mocno zdewaluowane, szczególnie w biznesie. Konsumenci generalnie nie ufają markom, na co ogromny wpływ miał dynamiczny rozwój Internetu. Dzięki sieci zyskaliśmy szybki dostęp do opinii, a ponieważ najlepiej sprzedają się te negatywne, to właśnie na nie trafiamy najczęściej. Wniosek? Firma, która zdobędzie zaufanie klientów, jest już wygrana i może zakasować całą konkurencję. Świetnym sposobem na zbudowanie zaufania do marki jest zorganizowanie eventu. Oto najważniejsze argumenty.
W XXI wieku wiele biznesów funkcjonuje wyłącznie w sieci. Internet umożliwił nam swobodne robienie zakupów na odległość, organizowanie wideokonferencji, rozmowy z konsultantami na czacie etc. Ma to swoje zalety (bo obniża koszty prowadzenia firmy), ale na pewno nie wpływa pozytywnie na budowanie silnej relacji z klientem.
Firma, która na co dzień ogranicza kontakt z klientami do świata wirtualnego, dzięki eventowi ma nareszcie okazję udowodnić, że naprawdę istnieje. Jej właściciel może opowiedzieć o biznesie, uścisnąć kilka rąk. Pracownicy mogą przedstawić się klientom osobiście, rozdać gadżety i wizytówki. Działa tutaj prosta zasada: ufamy temu, co jest nam znane.
Złoto idzie do złota – pod tym względem nic się nie zmieniło od wieków. Nadal poważni klienci chcą współpracować z poważnymi firmami. Świetnie zorganizowany, efektowny event firmowy umożliwia przedsiębiorstwu zaprezentowanie się z jak najlepszej strony i udowodnienie swojego potencjału biznesowego.
Co zobaczą uczestnicy eventu? Przepych, doskonałą organizację, wytworne dania i napoje, może jakąś gwiazdę na scenie. Słowem: blichtr. W ten sposób firma buduje swoją wiarygodność, która jest przecież podstawą zaufania. Goście eventu nie będą mieć wątpliwości, że mają kontakt z marką o silnych podstawach ekonomicznych i ciekawych pomysłach na dalszą ekspansję.
Nie można bagatelizować faktu, że event firmowy jest znakomitą okazją do nawiązania bliskich relacji z potencjalnymi klientami. Luźniejsza atmosfera sprzyja także rozmowom biznesowym, a na pewno motywuje do tego, by podjąć je w przyszłości. Przedsiębiorstwo prezentuje się swoim partnerom tak, jak dobrym znajomym. Nie napusza się, nie ukrywa za umowami i opisami ofert.
Dla wielu osób jest to mocny argument, by nawiązać współpracę z daną marką. Dowiadują się bowiem, że stoją za nią zwykli, życzliwi ludzie, z którymi można po prostu pogadać. To olbrzymia wartość i kolejny krok w kierunku zdobycia zaufania rynku.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.