Każdy z nas regularnie korzysta z toreb papierowych. Najczęściej otrzymujemy je w sklepach odzieżowych czy księgarniach. Taka torba stanowi miły gratis do zakupów, a w dobie powszechnej dbałości o ekologię cykl jej życia może być znacznie dłuższy. Od dawna obserwujemy wzrost zainteresowania takimi torbami wśród naszych klientów, którzy nareszcie zaczęli traktować je w kategorii fajnych i skutecznych gadżetów reklamowych. Dlaczego warto inwestować w torby papierowe? Kilka argumentów znajdziesz w naszym poradniku.
Torby papierowe, choć przecież bardzo proste i tanie w wykonaniu, mają w sobie coś takiego, że je lubimy. Przyjemnie szeleszczą, dają wrażenie, że w środku znajduje się coś wartościowego – pod tym względem wypadają o wiele korzystniej niż zwykłe foliówki. Zauważ, że torby papierowe są dziś standardem w butikach i sklepach sieci odzieżowych. Również te tanie wykorzystują papier, aby dać klientom poczucie obcowania z produktami premium. Możesz to wykorzystać także we własnej strategii promocji marki.
Torby papierowe kojarzą się nam z czymś nietrwałym, ale w rzeczywistości obdarowani nimi klienci często korzystają z nich także już po przyniesieniu zakupów do domu. Taka torba z powodzeniem może być wykorzystywana do pakowania produktów spożywczych – w ten sposób klienci dają jej drugie życie, co w oczywisty sposób przekłada się też na wydłużenie kampanii promocyjnej marki. Istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że klient obdarowany taką torbą będzie mieć kontakt z marką przez kolejne tygodnie.
Torby papierowe, także te w rozmiarze XS czy S, dają nam szerokie pole do popisu w zakresie pokazania marki i zwiększenia jej atrakcyjności w oczach klienta. Mamy tutaj do dyspozycji całkiem sporą przestrzeń do zadrukowania. Na powierzchni torby papierowej można umieścić nie tylko logotyp marki, ale też jakieś kreatywne hasło – cokolwiek, co tylko przykuje uwagę klienta i sprawi, że poczuje się lepiej.
To duży atut toreb papierowych z perspektywy każdej marki, która chce być kojarzona z odpowiedzialnością za losy naszej planety. Obecnie większość marek promuje się w duchu eko, wykorzystując wszelkie gadżety reklamowe, które nie mają negatywnego wpływu na stan środowiska. Ten warunek oczywiście spełniają także torby papierowe.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.