Data wpisu: 02.11.2020

Torba papierowa na zakupy: niepozorny gadżet, który wzmacnia wizerunek marki

Każdy z nas regularnie korzysta z toreb papierowych. Najczęściej otrzymujemy je w sklepach odzieżowych czy księgarniach. Taka torba stanowi miły gratis do zakupów, a w dobie powszechnej dbałości o ekologię cykl jej życia może być znacznie dłuższy. Od dawna obserwujemy wzrost zainteresowania takimi torbami wśród naszych klientów, którzy nareszcie zaczęli traktować je w kategorii fajnych i skutecznych gadżetów reklamowych. Dlaczego warto inwestować w torby papierowe? Kilka argumentów znajdziesz w naszym poradniku.

Są praktyczne i lubiane przez klientów

Torby papierowe, choć przecież bardzo proste i tanie w wykonaniu, mają w sobie coś takiego, że je lubimy. Przyjemnie szeleszczą, dają wrażenie, że w środku znajduje się coś wartościowego – pod tym względem wypadają o wiele korzystniej niż zwykłe foliówki. Zauważ, że torby papierowe są dziś standardem w butikach i sklepach sieci odzieżowych. Również te tanie wykorzystują papier, aby dać klientom poczucie obcowania z produktami premium. Możesz to wykorzystać także we własnej strategii promocji marki.

Mogą być wykorzystywane dłużej

Torby papierowe kojarzą się nam z czymś nietrwałym, ale w rzeczywistości obdarowani nimi klienci często korzystają z nich także już po przyniesieniu zakupów do domu. Taka torba z powodzeniem może być wykorzystywana do pakowania produktów spożywczych – w ten sposób klienci dają jej drugie życie, co w oczywisty sposób przekłada się też na wydłużenie kampanii promocyjnej marki. Istnieje bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że klient obdarowany taką torbą będzie mieć kontakt z marką przez kolejne tygodnie.

Umożliwiają efektowne zaprezentowanie marki

Torby papierowe, także te w rozmiarze XS czy S, dają nam szerokie pole do popisu w zakresie pokazania marki i zwiększenia jej atrakcyjności w oczach klienta. Mamy tutaj do dyspozycji całkiem sporą przestrzeń do zadrukowania. Na powierzchni torby papierowej można umieścić nie tylko logotyp marki, ale też jakieś kreatywne hasło – cokolwiek, co tylko przykuje uwagę klienta i sprawi, że poczuje się lepiej.

Wpisują się w trend eko

To duży atut toreb papierowych z perspektywy każdej marki, która chce być kojarzona z odpowiedzialnością za losy naszej planety. Obecnie większość marek promuje się w duchu eko, wykorzystując wszelkie gadżety reklamowe, które nie mają negatywnego wpływu na stan środowiska. Ten warunek oczywiście spełniają także torby papierowe.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry