Szukasz pomysłu na tani gadżet reklamowy? Sprawdź kalendarze listkowe

Data wpisu: 06.10.2020

Kalendarze listkowe w ostatnich latach były traktowane trochę po macoszemu. Gdzie im tam do „prawdziwych” kalendarzy ściennych czy książkowych, prawda? Okazuje się natomiast, że ten niepozorny gadżet może być świetnym uzupełnieniem kampanii marketingowej niejednej marki. Kalendarze listkowe, nazywane też kieszonkowymi, mają kilka istotnych zalet, które decydują o tym, że warto się nimi zainteresować. Wymieniamy je w naszym poradniku.

Bardzo niski koszt po stronie zamawiającego

Zacznijmy może od argumentu finansowego, bo przecież wiadomo, że dla dużej części przedsiębiorców ważnym kryterium wyboru gadżetów reklamowych do kampanii promocyjnej marki jest ich cena. W tym przypadku nie masz się czego obawiać – niezależnie od tego, jakim budżetem reklamowym dysponujesz, z pewnością będzie Cię stać na zainwestowanie w kalendarze kieszonkowe. Są one zaliczane do grupy najtańszych gadżetów reklamowych – jednostkowy koszt produkcji przy większym zamówieniu wynosi kilka do kilkunastu groszy.

Są super praktyczne

Niepozorne kalendarze listkowe okazują się być na tyle praktyczne, że obdarowani nimi klienci wcale nie chcą się z nimi rozstawać. Jasne, że dzisiaj wszyscy korzystamy z kalendarza w telefonie, ale co w sytuacji, gdy padnie bateria? Wówczas taki kalendarz listkowy może okazać się bardzo pomocny. Poza tym na powierzchni kalendarzyka można sobie coś zapisać, zaznaczyć termin spotkania etc.

Mogą towarzyszyć klientom praktycznie przez cały czas

Ogromną zaletą kalendarzy listkowych jest to, że zajmują one bardzo mało miejsca. Taki kalendarzyk wystarczy wsunąć do kieszonki w portfelu i można mieć go zawsze przy sobie. Stanowi to atut również z punktu widzenia właściciela promowanej marki – mamy dzięki temu pewność, że obdarowany klient utrzyma kontakt z marką przez dłuższy czas, co samo w sobie zwiększa efektywność kampanii marketingowej.

Dają duże pole do popisu w zakresie promocji marki i jej oferty

Pomimo niewielkiego rozmiaru kalendarze listkowe okazują się być bardzo fajnymi nośnikami elementów identyfikacji wizualnej marki. Są zadrukowywane dwustronnie – z jednej umieszczamy kalendarium, z drugiej natomiast możemy nadrukować praktycznie cokolwiek, włącznie z reklamą firmy czy jakimś kreatywnym hasłem wywołującym pozytywne skojarzenia.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy